בן דוד - משחק ענק



ראש עיר חדש לנהריה
משה וידר ,16/03/2005

בנהריה יהיו בחירות חדשות לראשות העיריה ולנו יש כבר מועמד. עמית בן דוד שהוביל את הקבוצה לנצחון במשחק הראשון בסדרה מול בי סי קייב, 93 - 88. עוד נצחון אחד ונהריה בפיינל פור היורופליג.

עירוני נהריה 93 - בי סי קייב 88
נהריה הגיעה לסדרת רבע גמר היורפליג עם יתרון ביתיות בתקוה שהוא יעזור לה לעשות את הנצחון הנוסף שהיה חסר לה שנה שעברה.
ממולה התייצבת בי.סי קייב, שבשורותיה משחק מרכוס נוריס, אקס בני השרון, עם הידיעה שנצחון במשחק היום יגמור קרוב לוודאי את הסידרה.

פתיחת המשחק היתה דוקא של האוקראינים וסלים של ניקולה העלו אותם ליתרון מוקדם, 6-1 אחרי 3 דקות.
מרקוביץ עם סלים מתחת לסל ופלג עם שלשה דאגו למהפך, יתרון ראשון של נהריה במשחק, 9-8 אחרי 5 דקות.
מרקוביץ' המשיך את הרבע הטוב שלו משני צידי המגרש כאשר סלים שלו בהתקפה(9 נק' ברבע)והגנה מצוינת שלו על יאנוליס העניקו לנהריה ליתרון 23 - 21 אחרי 10 דקות.

הרבע השני המשיך להיות צמוד כמו הרבע שקדם לו. סלים של קמפבל מצד אחד ושל יאנוליס מצד שני השאירו את התוצאה צמודה. כניסתו של יוסי דדון שתרם 4 נק',וסל של פלדג'ר העלו את נהריה ליתרון שמונה, 40-32, אך סל ראשון של נוריס במשחק הוריד את קבוצתו להפסקה בפיגור סביר, 46-41 לנהריה.

הרבע השלישי נפתח עם 6 נק' רצופות של קמפבל אבל סלים של יאנוליס מצד שני מנעו מנהריה לברוח.
אך כאן הגיע למשחק רכזה של נהריה עמית בן דוד. סלים שלו בנוסף להגנה מצוינת על מרכוס נוריס הריצו את נהריה עד ליתרון 12, 64-52 ארבע דקות לסיום הרבע השלישי.
עבירה רביעית של פרינגטון בנוסף לירידתו של מרכוס לספסל דחפה מעט את קייב שבעזרתו של גריר צימצה את ההפרש עד ל 74-68 בסוף הרבע ה-3.

פתחית הרבע הרביעי היתה שייכת למרכוס נוריס. שלשה ראשונה שלו במשחק בנוסף למשחק מצוין של לונצ'ר וזריקות גרועות בהתקפה של נהריה, החזירו את היתרון לקייב, 81-79. אך עד מהרה דאג קמפבל עם שלשה גדולה להחזיר את היתרון לנהריה.
מכאן התנהל קרב עיקש בין שתי הקבוצות שכל-כך רצו את הניצחון הזה. חטיפות של בנדה ופלדג'ר שהסתיימו בסלים קלים בצד השני העלו את נהריה ליתרון 86-81 שלוש דקות לסיום המשחק. האוקראינים הורידו 86 - 83.
נהריה יצאה להתקפה שבסופה בנדה מאבד את הכדור, אך הוא ממהר לתקן עם חטיפה נהדרת בהגנה, קליעת עונשין אחת שלו העלתה את נהריה ליתרון ארבע 89-85 עם 50 שנ' לשחק
סל מהיר של גריר הוריד את היתרון חזרה לשתיים,21 שנ' לסיום, בנדה נשלח לקו והפעם דייק פעמיים והחזיר לנהריה יתרון ארבע,91-87.
קייב יצאה להתקפה שבסופה נשרקת עבירה על מרכוס נוריס שנשלח לקו. נוריס קלע את הראשונה,ומחטיא את השניה במכוון אך על הרבאונד השתלט איתי לב שנשלח לקו לחתום את תוצאת המשחק,93-88 לנהריה ו1-0 בסידרה.

לm.v.p של המשחק נבחר עמית בן דוד שסיים עם 20 נק', שבעה אסיסטים וארבע חטיפות.
עוד קלעו לנהריה:
אדריאן פלדג'ר 18 נק', 3 חט'
אריק קמפבל וארז מרקוביץ' 15 נק' כ"א
ברק פלג 11 נק', 5 אס'
רוג'ר פרינגטון 6 נק'
יוסי דדון ואיתי לב 4 נק' כ"א

קלעו לקייב:
לאמאר גריר 23 נק'
מרסלו ניקולה 20 נק'
קרסימיר לונצ'אר 11 נק'
מרכוס נוריס 12 נק'
יאניס יאנוליס 11 נק'(משחק חלש)

שפטו:מיגל אנחל(ספרד),לבו דולניק(צ'כיה) ווכריסטוס כירוסטודולויו(גרמניה) 1500 צופים בעין שרה.

תגובות:
אבי אשכנזי, מאמן עירוני נהריה: "אני שמח שעשינו את הצעד הראשון וניצחנו. אנחנו נוסעים לקייב כדי לנצח. אם לא, אז נחזור לכאן והכל יתחיל מחדש. הקהל הזה רוצה פיינל פור. לקבוצה הזאת יש אופי, השחקנים פייטרים, לא נשברים. הפיינל פור זה מרחק משחק. השחקנים יודעים בדיוק שעשינו צעד אחד ועלינו להשלים את המלאכה. אנחנו חייבים להתקדם ולבוא מוכנים ביום שבת".

עמית בן דוד שהצטיין : "באנו בטירוף, חשבנו 4 ימים מאז ההפסד למכבי ת"א איך אנחנו באים בשיא הטירוף. הראינו הרבה אופי בזמן שהם חזרו למשחק. זה בסה"כ המשחק הראשון ולא צריך לצאת מפרופורציות. התקדמתי המון השנה ואני אשמח לשחק בנבחרת ישראל".









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();