ליגת על - מצטייני המחזור השמיני
ספסל ,19/12/2007

תצוגת הקליעה הטובה ביותר של ישראלי העונה סידרה לקפטן בני השרון את המקום הראשון בליגה ואת תואר שחקן המחזור. יחד איתו גם קפטן מכבי ת"א, הכוכב הצעיר של מכבי ראשל"צ, זר שגנב לישראלי את המקום בחמישייה ברבע האחרון וניגרי שהשיג נקמה.

שחקן המחזור
הרבה זמן לא ראינו כזה רצף של תצוגות קליעה ממאיר טפירו. קפטן בני השרון השלים חיסול של כל קבוצות הצמרת בסיבוב הראשון, כאשר מלבד המשחק נגד ירושלים אותו פתח בהתרגשות יתר, בכולם הוא מפציץ מספרים של זר. נגד נהריה הוא קלע 31 נקודות, 19 מהן עד ההפסקה בה החזיק את קבוצתו עם הראש מעל המים, וסידר לאפי את אליפות החורף.

חמישיית המחזור
קצת מצחיק להסתפק על זה כשיודעים את התוצאה הסופית, אבל ללא רצף השלשות של דריק שארפ ברבע השני באשקלון, אולי הדברים היו מתגלגלים אחרת. הקפטן הצהוב לא עשה הרבה חוץ מלקלוע מבחוץ וכרגיל לשמור, אבל עשה את זה מצוין: 18 נקודות, כולן מעבר לקשת ללא החטאה.

אורי יצחקי היה בלי ספק כוכב הניצחון על הפועל ירושלים עם 24 נק' (6-9 מהשדה, 9-9 מהקו), אבל אנחנו חייבים ללכת כאן עם בריאן טולברט. הזר הותיק לא הסתכל לכיוון הסל במשך 35 דקות, אבל בסיום קלע 14 מ-20 האחרונות של ר"ג, כולל פאול וסל שסגרו עניין. 19 נקודות ו-3 בריב', אס' וחט', בלי אף איבוד, מכניסים אותו לחמישיית המחזור, בידיעה שליצחקי עוד יהיו מספיק הזדמנויות לככב כאן.

אופיר פרחי הוא השחקן הכי טוב שאתם עדיין לא מכירים, אבל רק אם תראו תצליחו להבין. בואו נגיד שבכל מקרה קשה לייצר מספרים ראויים במשחק כמו שהיה בגן-נחום ביום א', אבל 34 הדקות שקיבל מעדי אזולאי מספרות הכל. במו ידיו עבר פרחי וחיסל כל חולוני בהתקפה, והוביל את הכתומים לניצחון בית יקר.

אקינה איבקווה היה אמור לפתוח את העונה בגליל, אבל תקרית עם אלי קנטי הביאה לסיום דרכו. בתחילת השבוע, הוא קיבל הזדמנות לנקום, ועם משחק מצוין הביא לסיום דרכו של המאמן. 14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 חסימות היו לניגרי, ששלט מתחת לסלים והוביל את עפולה לניצחון חוץ חשוב.

מאכזב המחזור
קורי קאר פתח את העונה כבעל בית באשקלון, אבל כעת עם שני זרים גארדים ויריב יצקן, דרור דווידי ויובל נעימי שפורחים, הוא קצת נעלם. נגד מכבי ת"א הוא קלע נקודה בודד, החטיא את כל שבע זריקותיו מהשדה וסיים עם נתון בולט אחד בלבד בדף הסטטיסטיקה: 4 עבירות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();