מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | אתרי הקבוצות | טבלה | ראשי
ליגה ארצית
עורכים: אלירן כהן

ארצית צפון: מצטייני העונה

אחרי המחוז הדרומי - גם בצפון מסכמים עונה. החלק השני בכתבת מצטייני העונה שלנו נע צפונה: ה- MVP שלא מפספס הזדמנות להופיע, הנציגות של האלופה והמאמן (המפתיע?). הקטגוריות המשלימות בשני המחוזות: בשבוע הבא.


ושוב איתכם

רק לפני 6 עונות שיחקה נתניה בליגת העל, משם היא וויתרה על מקומה בליגה הראשונה, התרסקה אחרי עונה גדולה בליגה השנייה, ואתמול היא חזרה אלינו, אחרי ניצחון בסדרת גמר הפלייאוף על רמת השרון. קצת מהתגובות והעונה שהייתה. למקרה שפספסתם: על חגיגות העליה של אשקלון


גם נתניה חוזרת ללאומית!

אחרי שאשקלון השלימה קאמבק מרגש ביום ראשון, הערב הגיע תורה של נתניה, שניצלה את חסרון הביתיות בסדרת הגמר נגד רמה"ש, גברה עליה ב"אורנים" (87:77) וחזרה לליגה הלאומית אחרי 3 עונות. חגיגות גם באליצור פ"ת / גבעתיים ובכפר קאסם - שעלו לליגה הארצית. הדיווח המלא והתגובות - בהמשך.


ארצית: קו הסיום

ערב אחרון לליגה הארצית. רמת השרון תארח את נתניה למשחק השלישי (והאחרון) לסדרת הגמר. רק אחת מהן תשחק בלאומית בעונה הבאה. במשחקי המבחנים: אליצור פ"ת / גבעתיים והפועל כפר קאסם יכולות לחגוג עליה לארצית.


העלייה השנייה
אליצור אשקלון רושמת ניצחון כפול על מכבי פתח תקווה בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הארצית וחוגגת עליה ללאומית. רועי בן יהושע, מאמן אשקלון: "יש פה חבורה של גברים. וזו לא קלישאה". דיווחם של שייקה גונן, ענר חתואל ומאיר פריילכמן מ"עולמות".

"איתו" אשקלון בלאומית!
שנתיים אחרי ההתרסקות של הקבוצה העירונית - נציגה חדשה ומרעננת לאשקלון בליגה הלאומית: אליצור "איתו" אשקלון, שהשלימה סוויפ על מכבי פ"ת בסדרת הגמר. חצי הגמר במחוז הצפוני הולך למשחק שלישי אחרי שרמת השרון ניצחה בנתניה עם משחק ענק של לירז אריאלי ואופיר פרחי.

ארצית: עם הגב אל הקיר

א.ס. רמת השרון, ששמטה את יתרון הביתיות בסדרה נגד נתניה, יודעת שהערב זה להיות או לחדול. גם בפתח תקווה יקוו לכפות משחק שלישי בסדרה נגד אשקלון. במבחנים: קריית אונו יכולה להבטיח את המקום בארצית כבר הערב. רמלה, גם אם תנצח, כבר לא תלויה בעצמה.



cker();