ארצית: עם הגב אל הקיר
אלירן כהן ,06/05/2018

א.ס. רמת השרון, ששמטה את יתרון הביתיות בסדרה נגד נתניה, יודעת שהערב זה להיות או לחדול. גם בפתח תקווה יקוו לכפות משחק שלישי בסדרה נגד אשקלון. במבחנים: קריית אונו יכולה להבטיח את המקום בארצית כבר הערב. רמלה, גם אם תנצח, כבר לא תלויה בעצמה.

לפריוויו המלא של סדרות הגמר

לסיקור משחקי הערב הראשון

אליצור נתניה - א.ס. רמת השרון (19:30, ישוורן, נתניה)

נכון, גם אתם הייתם רוצים פה (לפחות) חמישה משחקים. אולי זה עוד יקרה בשנה הבאה, אבל בינתיים - ברמת השרון ישמחו שלא להיות במעמד הזה בעוד שנה. הקבוצה של גיא קנטור תגיע לאולם בנתניה, שם כבר ניצחה העונה, בידיעה שהפסד משמעותו עונה נוספת בארצית. נתניה, שגנבה את הביתיות, הרגישה בעונה שעברה איך זה להיות מהצד השני והיא תקווה לגמור את הסיפור בבית. שוב, סדרה שמגיע לה לפחות חמישה משחקים. נראה עד כמה העצבים ישפיעו הפעם.

מכבי פתח תקווה - אליצור אשקלון (20:00, עולמות, פתח תקווה)

רבע אחרון נהדר ויכולת נפלאה של אבי פוגל סידרה לאשקלון ניצחון ראשון על פתח תקווה ביום רביעי האחרון. הקבוצה של רועי בן יהושע מגיעה לאולם "עולמות" בידיעה שניצחון שווה אליפות, והיא תעשה הכל כדי לא להגרר למשחק שלישי, שם הלחץ יהיה עליה. פתח תקווה אמנם הצליחה להחזיק מעמד שלושה רבעים במשחק הראשון בסדרה, אבל במשחק אליו רק דן שפי הגיע - היא לא יכולה לנצח. נגד חבל מודיעין היא הצליחה לעשות מהפך, האם זה יעבוד גם נגד אשקלון?

במשחקי המבחנים

עצמה מודיעין - אליצור רמלה (19:30, צאלון 2, מודיעין)

טבלת בית המבחנים:

1. אליצור פ"ת/גבעתיים 1-2
2. אליצור רמלה 1-2
3. עצמה מודיעין 2-0

רמלה הפסידה לפ"ת/גבעתיים בפער גבוה מזה שניצחה, מה שאומר שהיא כבר לא תלויה בעצמה. עם זאת, ניצחון הערב חשוב לה במיוחד כדי לשמור על הסיכוי במידה ופ"ת תפסיד למודיעין במחזור האחרון (או לחילופין, להיות בעמדה הכי טובה להישארות בליגה למקרה שקבוצה כלשהי תוותר). ניצחון של מודיעין הערב אמנם יפתח את הסיכוי לבית משולש, אבל גם אם יהיה כזה - רמלה לא תהיה בו ראשונה בשל הפרש סלים שלילי.

הפועל כפר קאסם - עירוני קריית אונו (20:00, מקיף חדש כפר קאסם)

טבלת בית המבחנים:

1. עירוני 'שיקו' קרית אונו 1-2
2. הפועל קרית טבעון 2-1
3. הפועל כפר קאסם 1-1

ניצחון של קריית אונו יבטיח לה באופן סופי את המקום בליגה הארצית בעונה הבאה, וכמו שמסתמן - זה בהחלט עשוי להיות במחוז הדרומי שלה. הקבוצה של ניר מטלון ניצחה בביתה ב- 13 הפרש, אבל זה לא משהנה כל כך, כי אם תפסיד - כבר לא תהיה תלויה בעצמה אלא בתוצאה של המשחק בין כפר קאסם לטבעון ביום רביעי הקרוב.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();