מרילנד תולה את הגופייה של שי
ספסל ,07/02/2008

אף שחקנית לא תלבש יותר גופייה מספר 22 במרילנד. ביום שישי יערך טקס מיוחד לכבוד שי דורון אשר במהלכו תעלה הגופייה שלה לתקרת האולם, והיא תהפוך לשחקנית הרביעית בלבד בתולדות האוניברסיטה שזוכה לכבוד.

"זו הרגשה מדהימה לזכות בכבוד שכזה," אמרה שי דורון לאתר הרשמי של הניו יורק ליברטי, קבוצתה בWNBA, "זה הכבוד האישי הכי גדול ששחקנית יכולה לקבל, אני מרגישה באמת מבורכת שזכיתי לארבע שנים כאלה מדהימות".
דורון, שחקנית אליצור רמלה, טסה לארה"ב לאחר הניצחון של רמלה בסלובקיה שהעלה אותה לרבע גמר היורוקאפ. רמלה חופשייה במחזור הליגה הקרוב ביום שני.

הטקס יתקיים במחצית המשחק של מרילנד, המדורגת רביעית בארה"ב, מול וירג'יניה. דורון הובילה את מרילנד לאליפות היחידה שלה בעונת 05/06, והייתה חלק מהמחזור היחיד בתולדות האוניברסיטה שהעפיל לטורניר הNCCA בכל אחת מארבע השנים. דורון סיימה את הקריירה במקום השני ברשימת הקלעיות של כל הזמנים (מאז קריסטל לאנגהורן הספיקה לעבור אותה), עם 1,878 נקודות. היא מחזיקה בשיא סה"כ קליעות עונשין (492) ובכמות משחקים (134).

דורון נבחרה לחמישייה השלישית של הACC כפרשמנית, ולחמישייה הראשונה בעונתה השנייה. בעונתה השלישית זכתה עם הטרפס באליפות מדהימה והייתה הMVP של משחק הגמר. ממוצעי הקריירה שלה עומדים על 14.1 נקודות, 3.9 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים ו-1.6 חטיפות למשחק. דורון הייתה הבחירה 16 בדראפט הWNBA בקיץ האחרון ע"י ניו יורק.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();