המשחק הבא
  :נגד
:תאריך





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

נבחרת ישראל נשים
המשחק האחרון - מוקדמות אליפות אירופה נשים

תוצאה נבחרת ישראל נשים 63 - נבחרת תורכיה נשים 62

הפסד כואב, אבל כלום לא גמור

אמנם שי דורון החטיאה את המהלך המכריעה ולא מנעה הפסד בית כואב לבריטניה, ואמנם זה היה משחק שהיינו צריכים לקחת אם לא הרפיון ההגנתי בפתיחת הרבע האחרון. אבל 'היי' בואו נרים את הראש. בריטניה יצאה לשני משחקי חוץ וחזרה מהם עם הנקודות. למה הם כן ואנחנו לא? בנובמר ממתינים לישראל עוד שני משחקי הכרעה, ניצחונות בהם וכנראה שעלינו. זה עדיין בידיים שלנו, אפשר לקחת.


אלונה, ה-מנהלת המושלמת

יש תמימות דעים בין השחקניות "לא יודעות מה היינו עושים בלעדיה". אלונה חליוא מחזיקה בהגדרת תפקיד "מנהלת נבחרת" אבל בפועל היא עושה פשוט המון, מטפלת בכל צרכי השחקניות, בשיווק, בסקאוטינג, וידאו ו...באופן כללי כל מה שרק מבקשים ממנה. "אומרים שאדם מעצב את התפקיד שהוא עושה ולא התפקיד את הבן אדם", מנסה להסביר עדן ענבר למה אי אפשר להגדיר את אלונה, וממשיך רועי איזנברג "סוג של סופרוומן, בחורה אחת עושה ונותנת כ"כ הרבה, שזה מרגיש לפעמים כאילו יש 5 מנהלי נבחרת". אז מי היא אלונה חליוא?


לקראת בריטניה: יום בחיי רוני בן נון

רגע לפני המשחק נגד בריטניה, רוני בן נון, שחקנית נבחרת ישראל, לקחה איתה את המצלמה ותיעדה איך נראה יום בחיי שחקנית הנבחרת. כנסו, לצפייה בוידאו


נבחרת ישראל: עכשיו הפנים לבריטניה
עם ניצחון שני ברציפות, ויממה אחרי הניצחון הגדול על הנבחרת היוונית, התחילו ההכנות נגד הבריטיות. אותה נבחרת לה נכנענו בהארכה בסיבוב הראשון, מגיעה לפה והמטרה לנצח בשלוש נקודות ומעלה. נעמה שפיר עם בלוג מיוחד על התחושות שאחרי הניצחון, אלישה קלארק על הסיכויים להעפיל ליורבאסקט וגם סיכום של המאמן הבריטי אחרי הניצחון הקשה על פורטוגל. ישראל-בריטניה, על המקום הראשון, 14.2, 20:30.
"בואו לשיר איתנו את ההמנון ולנצח את יוון"
נעמה שפיר מסכמת מהזווית האישית שלה את ההכנות האחרונות של הנבחרת, בבלוג אחרון לפני יוון. אמש, קיימה הנבחרת היוונית אימון ראשון (ויחיד) בדרייב-אין לקראת המשחק. "הנבחרת הישראלית הראתה בשני המשחקים האחרונים שהיא נבחרת שחייבים לכבד ובשום פנים ואופן לא להמעיט בערכה של שום שחקנית בסגל שלהן" , סיכם עוזר המאמן היווני.
ענבר: "אני קורא ל-3,500 אוהדים להגיע בשבת"
עדן ענבר, אמר בצהריים במסיבת עיתונאים שמקווה ל-3,500 אוהדים שיגיעו לתמוך בנבחרת שמחפשת את המקום הראשון בבית. נופר שלום אמרה בראיון היומי "אני בטוחה שבזכות הדחיפה של הקהל אנחנו ניהיה הנבחרת שתמצה את היכולות שלה עד הסוף" ונעמה שפיר בבלוג היומי סיפרה על ההכנות לקראת יוון וחשפה את זוכת טורניר 2על2 שהתקיים לפני האימון של יום שני. עוד 48 שעות ל"משחק העונה"
מיוחד: קוסטס קרמידאס בראיון

קוסטס קרמידאס הוביל בקיץ האחרון את הנבחרת היוונית למקום הרביעי באירופה ולאליפות העולם, כעת ברור לו שלנבחרת שלו אין יתרונות על פני היריבות האחרות בבית, אבל יש עליהם את הלחץ והציפיות להעפיל לאליפות הבאה. במוצ"ש קרמידאס ויוון מגיעים לדרייב-אין למפגש עם הנבחרת הישראלית, ובראיון מיוחד ל"ספסל" מספר על ההכנות וגם על מצב כדורסל הנשים ביוון והעתיד המעורפל "כשהדור הנוכחי יפרוש יגיעו שנים קשות".

הדרך ליורובאסקט: יום הכנות שני

לקראת המשחק הקרוב נגד הנבחרת היוונית (10.2, 19:30) שחקניות הנבחרת והצוות המקצועי המשיכו הבוקר בהכנות. חודשיים וחצי אחרי הניצחון על פורטוגל חזרו כולן לדרייב-אין וה"חלון השני" יצא לדרך. הרבה התרגשות לצד מוכנות ודריכות, ואנחנו נהייה שם ללוות אותן, עם כתבות, ראיונות וכל מה ש-3,500 אוהדים צריכים לדעת.

יעל גלילי הזימון החדש בנבחרת
נבחרת ישראל נשים תארח ב-10.2 את נבחרת יוון (19:30, היכל קבוצת שלמה). הערב תפתח הנבחרת, באופן רשמי, בהכנות לקראת המשחק. בסגל שפורסם השבוע מופיע שם חדש אחד - יעל גלילי. גלילי שהעפילה עם נבחרת הנערות לדרג א' ועברה בכל הנבחרות הצעירות, החל מהשבוע היא גם שחקנית סגל הנבחרת הבוגרת. "אין ספק שלהיות חלק מהנבחרת הבוגרת זה החלום והשאיפה של כל שחקנית צעירה"
היריבה: יוון ; המועד: 10.2, 19:30

עזבו את הכותרות היצירתיות, אנחנו ב"ימים הקריטיים". עוד פחות משבועיים בהיכל קבוצת שלמה בת"א תתמודד נבחרת ישראל בשני משחקים מכריעים נגד יוון ובריטניה. המטרה: 3,500 אוהדים ביציעים. זו הזדמנות אחרונה לראות את הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה 2019. אולי הזדמנות אחרונה לראות על מגרש אחד במדים הלאומיים את שי דורון וליעד סואץ קרני. והזדמנות ענקית להודות ל-12 הנציגות שלנו על כל מה שעושות בקמפיין הנוכחי. סיקור צמוד כדי שתרגישו חלק - מתחילים!