"בואו לשיר איתנו את ההמנון ולנצח את יוון"
שי ברק ,10/02/2018

נעמה שפיר מסכמת מהזווית האישית שלה את ההכנות האחרונות של הנבחרת, בבלוג אחרון לפני יוון. אמש, קיימה הנבחרת היוונית אימון ראשון (ויחיד) בדרייב-אין לקראת המשחק. "הנבחרת הישראלית הראתה בשני המשחקים האחרונים שהיא נבחרת שחייבים לכבד ובשום פנים ואופן לא להמעיט בערכה של שום שחקנית בסגל שלהן" , סיכם עוזר המאמן היווני.

48 השעות האחרונות לפני המשחק נגד יוון היוו את הישורת האחרונה והסיכומים לפני המשחק שיתקיים במוצ"ש.

אחרי אימון ושיחות אישיות בחמישי בערב, ביום שישי בבוקר קיימו השחקניות עוד אימון וידאו אחרון ואחריו את האימון המסכם. הנבחרת היוונית שנחתה בשישי לפנות בוקר ביטלה את האימון שנקבע לה בבוקר ב"זיסמן" והסתפקה באימון ערב, ראשון (ויחיד) בדרייב-אין.

רגע שעלו לפרקט צפו היווניות בוידאו של הנבחרת הישראלית ונתחו את היריבה (אותנו) כולל דגש מרכזי אחד "לעצור את אלישה קלארק". כוכבת הקבוצה, ארטמיס ספנאו אמרה בסיום האימון: "מצפה לנו משחק קשה, כי הנבחרת הישראלית משחקת בסגנון שדומה לשלנו. הרבע לחץ, ריצה ואנרגיות. נבחרת ישראל סיימה בחלון הקודם שני משחקים צמודים כשאת פורטוגל ניצחה ב-3 הפרש, כך שאנחנו יודעות שנהייה חייבות לשמור על ריכוז במשך 40 דקות או שנהיה בבעיה". את אלישה קלארק מכירה היטב, הן משחקות יחד באותה הקבוצה בפולין "אני סיפרתי למאמן ולצוות המקצועי על היתרונות שלה, היא שחקנית חכמה ומאד מנוסה, חזקה מאד בצבע ויכולה לשחק בכל העמדות 1-5. המאמן הישראלי מייחד לה תפקיד מרכזי בנבחרת ואין ספק שהיא המפתח בנבחרת הישראלית".

עוזר המאמן היווני, ציקלרס, הוסיף: "ישראל משחקת עם הרבה אנרגיה והכוח שלה הוא בהגנה, הן לוחצות 3/4 מגרש וחוטפות הרבה כדורים. במקביל, יש להם את אלישה קלארק שהיא המשמעותית בנבחרת הישראלית משני צידי המגרש ואנחנו משקיעים מאמץ מיוחד לעצור אותה. מעבר לכך השחקניות שלנו חייבות להיות מרוכזות יותר ולשחק באותה אנרגיה כל המשחק, בניגוד למשחקים האחרונים, כי הנבחרת הישראלית הראתה בשני המשחקים האחרונים שהיא נבחרת שחייבים לכבד ובשום פנים ואופן לא להמעיט בערכה של שום שחקנית בסגל שלהן".


סגל הנבחרת: קטיה לויצקי, שי דורון, אלישה קלארק, ליעד סואץ קרני, נעמה שפיר, דניאל דיאמנט, שירן צעירי, רוני בן נון, טל לב, נוף קדם, נופר שלום, יערה יצחקי, דניאל רבר, נוגה פלג פלץ, יעל גלילי. צוות מקצועי: עדן ענבר (מאמן), רועי איזנברג ושיקי פלח (ע. מאמן), אלונה חליוא (מנהלת נבחרת).

המשחק הקרוב: מוצ"ש, 10 בפברואר, בשעה 19:30. היכל קבוצת שלמה ת"א.




"מה שרציתי לספר לכם..." – נעמה שפיר

בימים האחרונים המשכנו להתאמן ולנסות להביא את עצמינו למחר במצב האופטימלי. אנחנו מרגישות שאנחנו מכירות את היווניות כאילו הן עוד קבוצה בליגה שלנו. הצוות עשה עבודה באמת מצויינת ועכשיו אנחנו פשוט צריכות ליישם את הדברים על המגרש.

אמנם אנחנו באמת משתדלות להתעסק בכדורסל אבל אנחנו שומעות את כל הדיבורים שיש מסביב על הכרטיסים למשחק.. מי מגיע.. איזה יציעים הולכים לפתוח.. וזה מאוד משמח לשמוע שיש הד לקראת מחר וציפייה לראות הרבה אנשים ביציעים.

ככל שמתקרבים למשחק ההתרגשות עולה אבל אנחנו צריכות לדעת איך לנתב את זה למקומות הנכונים. איך ליעד אמרה לי היום? "להנות מהפרפרים". להנות מהסיטואציה, להנות מההתרגשות והציפייה.. ולבוא במטרה לתת את ההכי טוב שלנו.

מחר יש עוד אימון קליעות בבוקר שאני הולכת לפספס בגלל שבת אבל המשחק מתחיל בשעה כזאת שלא תהיה לי בעיה להגיע בזמן. גם ההורים שלי באו לעשות שבת אצל אחותי בתל אביב כדי שלא יגיעו באיחור.

אז מחר.. מקווה לראות כמה שיותר אנשים בדרייב אין! אנחנו צריכות אתכם! אין הרבה רגעים מרגשים כמו לעמוד כנבחרת ישראל, עם המדים הלבנים-כחולים ולשיר ביחד עם כולם את ההמנון שלנו. אז כמו שביקשנו אז לפני תורכיה.. בואו לשיר איתנו את ההמנון ולנצח את יוון!
שבת שלום :)







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();