ענבר: "אני קורא ל-3,500 אוהדים להגיע בשבת"
שי ברק ,08/02/2018

עדן ענבר, אמר בצהריים במסיבת עיתונאים שמקווה ל-3,500 אוהדים שיגיעו לתמוך בנבחרת שמחפשת את המקום הראשון בבית. נופר שלום אמרה בראיון היומי "אני בטוחה שבזכות הדחיפה של הקהל אנחנו ניהיה הנבחרת שתמצה את היכולות שלה עד הסוף" ונעמה שפיר בבלוג היומי סיפרה על ההכנות לקראת יוון וחשפה את זוכת טורניר 2על2 שהתקיים לפני האימון של יום שני. עוד 48 שעות ל"משחק העונה"

הערב התקיימה מסיבת עיתונאים לקראת משחק הנבחרת בשבת, נגד הנבחרת היוונית. קפטנית הנבחרת, קטיה לויצקי ; שי דורון, שחזרה לסגל ; ומאמן הנבחרת עדן ענבר התייצבו בפני המצלמות וענו על שאלות העיתונאים, כולל על שאלות ההצערה ("מנסים לשלב צעירות, אבל לא מתייחסים לגיל"), הסגל לקראת המשחק ועל היריבה.

על המפתחות לניצחון על יוון סיפר ענבר: "אנחנו צריכים בעיקר לשמור על הכדור, לרדת טוב להגנה ולשלוט בריבאונד הגנה ולהיות מאד מפוקסים ומרוכזים כי ברמות האלה אתה משלם מהר על כל טעות. אנחנו נגיע למשחק מול יוון במוכנות מלאה. אני סומך על הבנות שיוציאו לפועל את מה שאנחנו עובדים עליהם".
על המטרות של הנבחרת לשבוע הקרוב הגיב וענה, "המטרה היא לסיים בשתיים-אפס כי זה שני משחקי בית. אבל נכון לדבר קצת קלישאתית ולעשות הכל כדי לנצח את יוון בבית. אנחנו ספורטאים ורוצים לסיים מקום ראשון בבית וזה עובר דרך ניצחון על יוון. אחרי זה , אלוהים גדול". וסיכם "אני קורא ל-3,500 אוהדים לבוא ולהגיע בשבת".

קטיה לויצקי הסבירה שמתכוננת למשחק קשה ואגרסיבי, אך כזה שבו השחקניות הישראליות יכולות להוכיח את עצמן מול השחקניות האירופאיות, " הפעם האחרונה שאני שיחקתי נגד יוון היתה לפני הרבה שנים. זכור לי משחק אגרסיבי. הן דומות לנו באנרגיות שלהן והולך להיות משחק מאד ואגרסיבי. הן קבוצה מצוינת שסיימו במקום הרביעי באירופה, שחקניות יורוליג, אף משחק לא קל לנו בקמפיינים האחרונים", עוד הוסיפה, "שחקניות נבחרת ישראל מחכות למשחקים כאלה לשחק נגד שחקניות כאלה ונבחרות כאלה, בגלל שבליגה הישראלית אין קבוצות שמשחקות במפעלים האירופיים אז שבת ורביעי זו ההזדמנות שלנו להשוות את עצמנו לנבחרות ולשחקניות האלה".

שי דורון, כהרגלה הבטיחה לעשות הכל למען הנבחרת: "אני מרגישה מצוין, כיף לי לחזור. אני חושבת שעדן עשה עבודה מדהימה עם הצעירות וקידם אותן, הן יהיו חלק קריטי בהצלחה שלנו. אני אתן את כל הנשמה ומקווה שנצליח להביא את הניצחון בארץ, זה יהיה קשה אך אפשרי".


סגל הנבחרת: קטיה לויצקי, שי דורון, אלישה קלארק, ליעד סואץ קרני, נעמה שפיר, דניאל דיאמנט, שירן צעירי, רוני בן נון, טל לב, נוף קדם, נופר שלום, יערה יצחקי, דניאל רבר, נוגה פלג פלץ, יעל גלילי. צוות מקצועי: עדן ענבר (מאמן), רועי איזנברג ושיקי פלח (ע. מאמן), אלונה חליוא (מנהלת נבחרת).

המשחק הקרוב: מוצ"ש, 10 בפברואר, בשעה 19:30. היכל קבוצת שלמה ת"א.



מהעיניים שלהן / השחקניות מספרות על ההכנות

ההכנות הן של הנבחרת, אבל מי שיגיעו מוכנות הן השחקניות הישראליות, שעושות הכל כדי להגיע כשירות, חדות ובאנרגיות הנכונות לסיים עם שני ניצחונות. כולנו צריכים להיות שם בשבילן ובשבוע וחצי הקרובים נעקוב אחרי התחושות והחוויות שצוברות ונשמע מהן כמה שהן זקוקות לנו - הקהל.

עם בלוג יומי של נעמה שפיר על סיכום אירועי היום, שאלון קצר יותר אישי עם שחקניות הנבחרת והפתעות נוספות בהמשך הדרך.




"מה שרציתי לספר לכם..." – נעמה שפיר

בימים האחרונים הספקנו להתאמן לא מעט וגם לעשות שני משחקי אימון נגד פ"ת וראשל"צ.
במשחק הראשון עדיין היינו בהרכב חסר בלי קטיה ואלישה.. אבל במשחק השני שתיהן שיחקו וזאת הייתה הזדמנות מצויינת בשבילנו לתרגל דברים גם בהתקפה וגם בהגנה.
כמעט כל יום אנחנו גם רואות וידאו על נבחרת יוון. צוות המאמנים עושה את המקסימום מבחינתו כדי שנגיע למשחק במוצש הכי מוכנות שיש. מדובר בנבחרת טובה מאוד שהגיע למקום הרביעי באליפות אירופה בקיץ האחרון.

האווירה בנברת מצויינת! אנחנו צוחקות על זה שבתקופה הזאת אנחנו בשגרה של אימון, אוכל, מנוחה.. וידאו, אימון, אוכל, מנוחה.. בלי יותר מדי דברים נוספים באמצע. אז העבודה שיש אווירה טובה וחיבור בין כל הבנות היא בהחלט יתרון מבחינתנו! אנחנו עובדות קשה כל אימון אבל יש גם לא מעט רגעים של צחוק, כיף וביחד.

ביום שני נופר החליטה שהיא מצטרפת למשחק "2 על 2" של הצעירות לפני האימון.. היא זכתה לעידוד ובהחלט הייתה הפייבוריט של הקהל שעשה מתיחות בצד. הניסיון שלה עשה את שלו והיא ניצחה - קללל.

אני אתחיל להתארגן כי ב17:30 כבר יש וידאו, אימון, אוכל ולישון.. שגרת נבחרת.




" אני מעריכה כל אדם ואדם שמגיע לתמוך בנו"
נופר שלום, תוביל גם את הנבחרת למקום הראשון?


יש שחקניות שהן איום מחוץ לקשת וכאלה שהן מובילות הכדור. אלישה קלארק היא באנקר בצבע ואחרות צורפו לנבחרת כדי לשלוט מתחת לסלים. נופר שלום היא מסוג השחקניות שמחברות את הכל וכולן, מחדר ההלבשה ועד הפרקט עם מלחמה גדולה ויכולת לשים את הנקודות מכל טווח. גם אם לא שיחקה הרבה בשני המשחקים הקודמים של הטורניר, שלום, שנמצאת בעונה הטובה שלה בקריירה יכולה להיות אקס-פקטור בכל אחד מהמשחקים הקרובים וזו הסיבה שהיא נמצאת בנבחרת.

העונה שלום משחקת במדי אליצור חולון. ממוצע הדקות שלה למשחק חוצה את 30 הדקות לערב, קולעת 6.8 נקודות בממוצע מחלקת כ-2 אסיסטים למשחק ולוקח 3 כ"ח בממוצע בערב, אבל עושה גם את כל יתר הדברים שלא רואים בסטטיסטיקה והיא מהסיבות שאליצור חולון, אחרי 20 שנה, מובילה את ליגת העל. "באופן אישי אני שמחה מאד על העונה בחולון, בעיקר כי אני שייכת לחבורה מדהימה של בנות", מספרת על העונה עד כה.


בזכות העונה הזו את מגיעה עם יותר ביטחון לנבחרת?
אני משתדלת בכל קמפיין לתת לצוות המקצועי את הביטחון המלא שאני שם עבור הנבחרת לכל צורך שהצוות יחליט שהוא צריך אותי. אני חושבת שהביטחון שצברתי במהלך העונה בחולון רק יחזק את הביטחון שאני מנסה להביא ולתת לצוות המקצועי בכל פעם מחדש כשאני מגיעה לנבחרת.


בנבחרת היוונית אמרו שהכוח שלהן זה המשחק הקבוצתי והכימיה בין השחקניות. מה הכוח של הנבחרת שלנו?
אני חושבת שיש אצלנו כימיה טובה בין הבנות מחוץ למגרש וזה משהו שבהחלט משפיע על המגרש. אנחנו גם רצות טוב. הצוות עושה עבודת הכנה מצויינת ואני מרגישה שבאופן כללי נבחרת ישראל מביאה את הדברים שלא רואים הסטטיסטיקה. הגנה אגרסיבית, מלחמה על כל כדור, תמיכה הדדית בין כל השחקניות ואנחנו באות בפול אנרגיות למשחק.







במשחק האימון שהתקיים בתחילת השבוע נגד פתח תקווה (73:70 לנבחרת ישראל) שיחקה שלום 18 דקות וסיימה עם 4 נק', 4 ריב' אסיסט וגם חטיפה וחסימה.


אחרי שבוע של הכנות ושני משחקי אימון, איך התחושות לפני יוון ובריטניה. מרגישות מחוברות יותר? מוכנות יותר?
אני מרגישה שמאימון לאימון הדינמיקה הופכת למשהו יותר מבוסס ועם ההתמקדות בתרגילים והשחקניות של יוון, אנחנו מוכנות ונדע מה לעשות ברגע האמת. אנחנו רצות כמעט שנתיים יחד וגם כשיש הפסקות, אנחנו חוזרות כאילו היינו כאן תמיד.


במשחק הקודם שיחקת בדרייב-אין מול 1,500 אוהדים. כמה יותר טוב זה יהיה לשחק נגד 3,000?
דווקא בגלל שאני שחקנית מקצוענית בכדורסל נשים כבר הרבה שנים, אני מעריכה כל אדם ואדם שמגיע לתמוך. אנחנו מרגישות את זה לדעתי יותר מכולם. זה מרגש אותנו ומלהיב אותנו ואני בטוחה שבזכות הדחיפה של הקהל אנחנו ניהיה הנבחרת שתמצה את היכולות שלה עד הסוף









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();