פריז ההרה ודורון
Photo: umterps.cstv.com



הגופייה של שי דורון נתלתה במרילנד
ספסל ,09/02/2008

לפנות בוקר, במחצית המשחק של מרילנד נגד וירג'יניה, שי דורון עלתה למרכז המגרש כדי לראות את הגופייה שלה עולה לתקרת האולם. "זה הכבוד האישי הכי גדול ששחקנית יכולה לזכות בו", אמרה דורון.

שי דורון, שחקנית אליצור רמלה ונבחרת ישראל וכמובן הישראלית הראשונה בWNBA, נכחה היום לפנות בוקר במשחק בו ניצחה מרילנד את וירג'יניה, 86 – 80. בהפסקת המחצית דורון קיבלה את גופייה מספר 22 שלה ממוסגרת, ויחד עם המאמנת שהביאה אותה למרילנד, ברנדה פריז, ראתה את הגופייה שלה עולה לתקרת האולם. ""זה היה אחד הרגעים הכי מיוחדים בקריירה שלי", אמרה דורון. היא מדורגת שלישית בכל הזמנים ברשימת הקלעיות של מרילנד עם 1,878 נקודות.

דורון היא סה"כ השחקנית הרביעית במרילנד שזוכה לכבוד, והאחרונה הייתה ויקי בולט לפני 19 שנים. דורון הייתה השחקנית הראשונה שפריז הביאה למרילנד, והייתה חלק מהמחזור היחיד בתולדות האוניברסיטה שהעפיל לטורניר הNCAA בכל 4 העונות שלו. השיא היה כמובן עונת 05/06, בה דורון הייתה הקפטנית שהובילה את מרילנד לאליפות מפתיעה והיסטורית.
צילום: נועם גלאי

דורון זכתה גם לראות ניצחון של מרילנד, שנהנתה מ25 נקודות של לורה הארפר ו21 של מריסה קולמן בדרך לניצחון. הטרפס פיגרו 51 – 59 עם 11 דקות לשחק, אבל רצו 13 – 2 כדי לעלות ליתרון שאותו הן לא שמטו. דורון סיפרה שהיא עדיין עוקבת באדיקות אחרי הקבוצה, גם מישראל. "זה קשה בגלל הבדלי הזמנים, אבל אני מקשיבה למשחקים שלהן ברדיו כמה שאני יכולה", אמרה דורון. "כל בוקר הדבר הראשון שאני עושה זה לבדוק באינטרנט מה הן עשו. אני מתכתבת איתן באימייל ומנסה להיות הכי מעודכנת שאפשר".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();