לירון כהן
צילום: מוטי קלינגר



תחנה הבאה: יורוליג
ספסל ,18/05/2008

לירון כהן, רכזת נבחרת ישראל שחזרה היום מארה"ב אחרי שהשתתפה במחנה האימונים של הלוס אנג'לס ספארקס, חתמה בקבוצת היורוליג הסלובקית, קוסיץ', לעונה הבאה. "ההצעה מסלובקיה היא הצעה שאי אפשר לסרב לה, גם מבחינה כללית וגם בגלל שזה יורוליג", סיפרה כהן ל'ספסל'.

לירון כהן (25, 1.72), שרק סיימה עונה מוצלחת מאד בספרד בה הובילה את לאון לפיינל פור ולגמר הגביע, ממשיכה להתקדם ותשחק בשנה הבאה ביורוליג. כהן, שנבחרה לMVP של טורניר הגביע הספרדי ונתנה לא מעט תצוגות נפלאות שמשכו גם את תשומת ליבה של האל.איי ספארקס מהWNBA, סיכמה לעונה הבאה במדי האלופה הסלובקית, קוסיץ', המשחקת גם ביורוליג.

"היו שני שיקולים עיקריים. הראשון היה שרציתי לשחק ביורוליג והשני הוא השיקול הכלכלי", סיפרה כהן, שנחתה בישראל היום אחרי שחזרה ממחנה האימונים של הספארקס. "היו לי הרבה הצעות מספרד, אבל אפשר לומר שהשנה ויתרתי על הרבה כסף בשביל לצאת החוצה לספרד, בשביל להוכיח את עצמי, לתת עונה אחת טובה ולהתקדם. ההצעה מסלובקיה היא הצעה שאי אפשר לסרב לה, גם מבחינה כללית וגם בגלל שזה יורוליג", אמרה.

אל כהן בקוסיץ' יצטרפו הקלעית סינדי ספנסר מהספארקס והסנטרית קת'רין קרייואלד מהניו יורק ליברטי, אבל אין ספק שהליגה הסלובקית נוצצת הרבה פחות מהליגה הספרדית, בעיקר מבחינת העומק. קוסיץ', אלופת סלובקיה בשנתיים האחרונות, לא הפסידה אף אחד מבין 28 המשחקים שלה בעונה שעברה. ביורוליג, הקבוצה סיימה עם 3 ניצחונות מ10 משחקים.

"הייתי מאד שמחה להישאר בספרד אבל ההבדל בכסף הוא מאד משמעותי", הוסיפה כהן שחתמה יחסית מוקדם מאד בעונת המלפפונים. "קבוצות רציניות מחתימות כבר עכשיו, בספרד הרציניות בטופ מחתימות כבר עכשיו. יכולתי לשבת לחכות להצעה מרוסיה אבל אני לא חושבת שבתהליך הבניה והקריירה שלי נכון לי ללכת לרוסיה עכשיו, נראה לי שקבוצה כמן קוסיץ' מתאימה לי. זה יורוליג, תהיה לי את הבמה להמשיך הלאה ואולי שנה הבאה להגיע לרוסיה, זה יכול לחכות עוד שנה שנתיים. סה"כ אני מרגישה מצוין ושלמה מאד עם ההחלטה הזאת. אני אוהבת להיות רגועה בקיץ, זה עושה לי טוב לדעת לאן אני הולכת ולא להעביר קיץ שלם בלחץ וטלפונים וחוסר ידיעה. אלה התנאים שרציתי, חשוב לי להיות רגועה לקיץ בנבחרת".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();