סופית: דנג וגורדון בסגל בריטניה
ספסל ,10/06/2008

כריס פינץ' זימן 27 שחקנים לאימוני יריבת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, כולל שני כוכבי שיקאגו. ישראל תתארח ב"אקו ארינה" המפואר בליברפול. צ'כיה הפסידה לאיטליה ב'.

מאמן נבחרת בריטניה, כריס פינץ', פירסם סגל של 27 שחקנים שיזומנו לפתיחת האימונים באוגוסט בלונדון, ושני השמות הבולטים הם כמובן לואל דנג ובן גורדון משיקאגו בולס. "זה הסגל הכי חזק על הנייר בהפרש ניכר לעומת ההיסטוריה", אמר פינץ', "יש לנו מזל גדול לקבל כזאת חבורה איכותית".

כצפוי, החליטה התאחדות הכדורסל המקומית לערוך את משחקי הבית של הנבחרת בשלושה אולמות שונים. בשישה בספטמבר תחנוך בריטניה את אולם ה"O2" שיערך את אולימפיאדת לונדון, במשחק בית מול צ'כיה. שבוע לאחר מכן תארח את ישראל ב"אקו ארינה" המפואר בליברפול (10,000 מקומות ישיבה) ובין לבין תפגוש את בוסניה ב-NIA שבבירמינגהאם.

מלבד שני כוכבי ה-NBA, בולטים בסגל חמישה שחקני קו קדמי מאירופה: רוברט "טייני" ארצ'יבאלד ששיחק העונה במאריופול, אנדרו בטס מקאחהסול סביליה, ג'ואל פירלנד מגראן קנאריה, ניק ג'ורג' מאליקאנטה ופופס מנסה-בונסו מבנטון טרוויזו.

רוג'ר האגינס הותיק לא מצא את עצמו ברשימה, אבל כצפוי, מביא עימו קואץ' פינץ' נדוניה מכובדת מקבוצתו הבלגית מונס: הרכז נייט ריינקינג, הפורוורד אנדרו סאליבן והגארד מייק לנזלי. כמו כן ניתן למצוא בסגל את רוב הבריטים שמשחקים בקולג'. שחקן בולט אחר הוא ג'ארט הארט, אקס-גבעת שמואל ששיחק בעונה החולפת בקרבאנוס הקפריסאית.

יריבה אחרת של ישראל, נבחרת צ'כיה, בהרכב חסר ללא כוכבי נימבורק, סיימה במקום השני בטורניר בינלאומי שנערך בורונה. הצ'כים גברו על נבחרת איטליה הצעירה (עד גיל 22) ואוקראיינה (75:82), אך הפסידה בגמר לאיטליה ב', 88:69. סטניסלאב ווטרובק מפרוסטז'וב הוביל את המפסידים עם 15, תומאס סאטוראנסקי הצעיר הרשים עם 13.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();