מוריס, חוזר ללבוש אדום



מוריס עובר לצסק"א, הלפרין לאולימפיקוס
ספסל ,22/06/2008

אירופה עושה למכבי את מה שמכבי עושה בישראל. שני שחקנים שמכבי לקחה בחשבון לעונה הבאה ישחקו בעונה הבאה בקבוצות הצמרת של היורוליג. יותם הלפרין שוחרר תמורת סכום מרשים ויצטרף לוויצ'יץ'. טרנס מוריס חתם באלופת היורוליג ממוסקבה.

לחצו כאן לדף ההעברות של קיץ 2008

טרנס מוריס, שנבחר העונה לחמישיית היורוליג, עזב את מכבי ת"א וישחק בשלוש העונות הבאות אצל אטורה מסינה בצסק"א מוסקבה. מוריס יחליף במוסקבה את דיוויד אנדרסן שעבר לברצלונה.

הפורוורד, בוגר אוניברסיטת מרילנד, הגיע ארצה לפני עונה וחצי להפועל ירושלים וזכה איתה בגביע המדינה. בקיץ הקודם עזב את הבירה לטובת הצהובים, בשורותיהם החל כשחקן ספסל והפך לאיש המפתח בשני צידי המגרש.

מוריס היה הסיבה העיקרית לשלושת הגמרים אליה העפילה מכבי, אבל בדיוק כמו במשחק האליפות הקודם בארץ, ראה איך סל ניצחון, שתי שניות לסיום, משאיר אותו במקום השני. מכבי פתחה עימו במו"מ תוך כדי עונה, אבל הסכומים הגבוהים שהוצעו לו מאירופה הטו את הכף.

לחצו כאן לדף השחקן והסטטיסטיקות של טרנס מוריס

שחקן נוסף ששוחרר ממכבי ת"א הוא יותם הלפרין, לו היה חוזה גם לעונה הבאה בקבוצה. בשבוע שעבר ביקש הגארד להשתחרר בעקבות הצעות רבות שקיבל מקבוצות יורוליג, ובתחילה הציבה מכבי סעיף שחרור דמיוני של מיליון אירו, אך בימים האחרונים התפשרה ו-ויתרה עליו לטובת אולימפיאקוס בעבור כ-650,000 אירו.

הלפרין, שנבחר בעונה שעברה לחמישיית המצטיינים השניה ביורוליג, הפך לישראלי המוביל במכבי, אבל במקביל ספג ביקורת רבה על "היעלמותו" ברגעי המפתח של העונה. אף על פי כן, הצטיינותו לאורך העונה הביאה לעניין גדול בו ביבשת הישנה.

באולימפיאקוס הוא ימשיך לשתף פעולה עם ניקולה וויצ'יץ', ששיחק איתו בשנתיים האחרונות במכבי. הגארד, שלפני שנתיים שיחק באולימפיה לובליאנה, ישחק בין היתר גם עם תיאו פפאלוקאס, שחזר לאדומים אחרי שש עונות בצסק"א מוסקבה.

לחצו כאן לדף השחקן והסטטיסטיקות של יותם הלפרין








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();