מרקוביץ'. יישאר אדום



מרקוביץ' וחרוש נשארים בבירה
ספסל ,25/06/2008

קפטן הפועל ירושלים ויתר על ההצעה ממכבי ת"א, וימשיך לעונה רביעית במדים האדומים: "הפועל ואני מחוברים". מתן חרוש ישמש כעוזר בקבוצה, שצפויה להירשם הערב ליול"ב.

אחרי שכבר היה בחצי הדרך על כביש מס' 1, החליט אמש ארז מרקוביץ' להישאר לעונה נוספת בהפועל ירושלים. הקפטן האדום, שהיה על סף חתימה לשנתיים במכבי ת"א, נתקל בסחבת של הרגע האחרון שגרמה לו לוותר ולהמשיך לעונה נוספת, רביעית במספר, בבירה.

בהודעה שפרסם אמר מרקוביץ': "אני רוצה להבהיר מספר דברים בניגוד לפרסומים שהיו בימים האחרונים. קיבלתי הצעה ממכבי תל אביב ושקלתי אותה בכובד ראש. ההצעה הייתה נדיבה ביותר ולמועדון כמו מכבי מתייחסים בכובד ראש".

"ביממה האחרונה היו התלבטויות מצד שני הצדדים" הוסיף הקפטן שהרגיש כי: "הפועל ואני מחוברים ולכן הרגשתי שזה לא זמן לעזוב אלא לחכות ולכן החלטתי להישאר בבית. הלב שלי אדום ואני מאושר להישאר בהפועל ומקווה להישאר בה עוד שנים רבות".

בשתי עונותיו הראשונות בקבוצה, נראה "מרקו" מתוסכל למדי על הספסל ומיעט לשחק, אבל בעונה שעברה, אז מונה לקפטן, הפך לשחקן חמישייה והציג את עונתו הטובה ביותר מאז עזב את נהריה עם 8.1 נק' ו-4.4 ריב' למשחק בליגה. החתמתו מורידה ככל הנראה מהפרק את עידו קוז'יקרו, שכבר היה במו"מ כספי עם המועדון ממנו עבר לפני שנתיים.

במקביל הודיעה היום הקבוצה על המשך העסקתו של מתן חרוש כעוזר מאמן. המאמן הצעיר, ששימש בירושלים כעוזרם של שרון דרוקר, דן שמיר וזיו ארז, יישאר לעונה נוספת בקבוצה בה גדל. חרוש חזר לפני שנתיים ארצה, אחרי ששימש כעוזר וסקאוט תחת דרוקר גם באוראל גרייט הרוסית, עימה זכה בגביע האתגר.

בירושלים מצפים בקוצר רוח לתום מועד ההרשמה לגביע יול"ב הערב. מנהלת הליגה לא הצליחה להשיג ארכה להפועל חולון שעתידה לא ברור כרגע, ואם עד הערב לא יודיע מוטי ששון על תמיכה עירונית בקבוצה של מיקי דורסמן, תמשיך ירושלים במפעל גם בעונה הקרובה. היא תיכנס למפעל בשלב המוקדמות, בעוד בני השרון תעפיל ישירות לשלב הבתים בהופעת הבכורה שלה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();