הגבעה מתחזקת ביורד ישראלי
ספסל ,29/06/2008

אבי פוגל, גארד שנולד בארץ וחי רוב חייו בארה"ב, חתם בגבעת שמואל. בעונה שעברה שיחק ברייקאוויק, ונבחר לשחקן הבוסמן המצטיין של הליגה האיסלנדית.

לחצו כאן לדף ההעברות המעודכן

אבי פוגל (23, 1.88 מ') אולי אלמוני עבורכם לחלוטין, אבל בגבעת שמואל שהחתימה אותו בסוף השבוע, מקווים שהוא יהיה לכל הפחות חנן קולמן. הגארד הישראלי, שעזב את ארץ בגיל צעיר וחי בארה"ב, מקווה לתקוע יתד בליגה.

פוגל גדל בקליפורניה ונחשב שחקן מצטיין כבר בתיכונים, כאשר אפילו היה מועמד לשחק באולסטאר של מקדונלד'ס. בעונת 04/05 החל לשחק כפרשמן בסן דייגו, בה רשם 6.9 נק' ו-3.0 אס' למשחק, אבל אחרי שנה אחת בלבד החליט לעזוב לטובת מרסיהרסט מדיוויז'ן 2, ממנה יצא ב-2007.

לאחר סיום הקולג' חיפש קבוצה בארץ, אבל לא מצא וחתם בק.ר. רייקאוויק האיסלנדית. הוא הוביל את הקבוצה למקום השני בתום העונה הרגילה ונבחר לבוסמן המצטיין בליגה. ב-21 משחקי ליגה הוא העמיד ממוצעים של 17.7 נק', 4.8 ריב' ו-4.4 אס'.

הקבוצה, שהודחה במפתיע כבר ברבע גמר הפלייאוף, השתתפה גם ביורוקאפ והפסידה פעמיים לבאנביט הטורקית, בה שיחק קני אדלקה אקס-גליל. הגארד הישראלי/אמריקאי הצטיין בשני המשחקים עם 17.0 נק', 4.5 אס' ו-14-16 מקו העונשין.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();