גם חנוכי בנהריה
ספסל ,06/07/2008

הגארד של בני השרון עוזב אותה בפעם השניה, וחותם לשנה בקבוצה הצפונית, בה יחזור לשתף פעולה עם יעקב ג'ינו, שהדריך אותו בקבוצתו הקודמת וגם בנבחרת העתודה.

בעונת 05/06 נבחר ניצן חנוכי לתגלית העונה בליגת העל, אחרי שהפך לשחקן לגיטימי בליגה תחת יעקב ג'ינו, שאימן אותו גם בנבחרת העתודה שסיימה במקום הרביעי באליפות אירופה בקיץ קודם לכן. היום סוכם סופית שהשניים יחזרו לשתף פעולה, כאשר הגארד חתם לעונה אחת בעירוני נהריה.

חנוכי, שגדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה ובעונתו האחרונה נבחר לשחקן העונה במחוז הצפוני וזכה באליפות בתיה"ס עם "מטרווסט", עבר בבוגרים לרשותה של בני השרון. בעונתו הראשונה הושאל לגבעת שמואל, אך מיעט לקבל בה דקות וחזר לבני השרון.

שם, תחת ג'ינו כאמור, פרץ לראשונה לתודעה, בעיקר כספיישליסט הגנתי. בשנתיים האחרונות, בהדרכתם של אפי בירנבוים ורועי חגאי, המשיך במגמת ההשתפרות, והפגין שידרוג גם בהתקפה, כשהוא רושם 6.8 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בעונה שעברה.

חנוכי, שמאז ומעולם נחשב שומר מצוין וחודר טוב, שיפר מאוד את הקליעה מעבר לקשת בעונה החולפת. אחרי שבשתי עונותיו הקודמות בליגה קלע רק שלשה בודדת מ-24 ניסיונות, הוא הוכיח שכשהוא חופשי, הוא מסוגל לקלוע, וסיים את העונה עם כ-35% לשלוש.

ארבעה מחזורים לתום העונה, קבע חנוכי שיא קריירה עם 18 נקודות נגד קבוצתו הבאה, נהריה, ושבועיים לאחר מכן, הדהים את כולם, כאשר בהיעדרו של מאיר טפירו ניפץ שוב את שיאיו עם 29 נקודות וארבעה אסיסטים בניצחון על עירוני אשקלון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();