שגרירות דנמרק עוברת לחולון
ספסל ,20/07/2008

חנן קולמן, שהגיע ארצה לפני שנתיים לאשקלון ובעונה שעברה שיחק באשקלון, ממשיך בתנועה, והפעם הזוכה בשירותיו היא האלופה.

חנן קולמן סגר את תנאיו בהפועל חולון לעונה הקרובה, ויצטרף בימים הקרובים לסגל שמונה בינתיים את כריס ווטסון ואבישי גורדון שהאריכו את חוזיהם בקבוצה, וכן את שחקני הרכש אורי קוקיה ממכבי חיפה וליאור שגב מבית"ר בנימינה, שחתם בקבוצה של דני פרנקו אתמול.

קולמן, שנולד בדנמרק לאם ישראלית, הגיע ארצה אחרי שזכה בדאבל בליגה הפינית עם לאפינראנטה בעונת 05/06. בעונתו הראשונה בארץ, עזר לאשקלון להישאר בליגה, וכן זכה עימה בגביע ווינר. בעונה החולפת רשם 9.3 נק', 2.0 ריב' ו-1.6 אס', אך לא מנע מגלבוע/עפולה את נשירתה ללאומית.

הגארד, ששמר בעונה החולפת על אחוזי קליעה גבוהים מעבר לקשת (40%) ומקו העונשין (83%), הראה יכולת גבוהה מאוד לפרקים, אבל לא הצליח להראות המשכיות, ולצד משחקים רבים בהם קלע בדו-ספרתי, באחרים לא היווה פקטור כלל. כמו כן, זאת העונה השניה ברציפות שהוא בין מובילי הליגה בביצוע עבירות.

האזרח הדני צפוי לשחק גם הקיץ במדי נבחרתו הלאומית, אחרי שעשה זאת בשנתיים האחרונות, בין היתר מול ישראל. דנמרק, שניצחה רק משחק אחד מתוך שמונה בהזדמנות האחרונה 2007, נשרה לדרג ב', ושובצה לאחד הבתים הקשים ביותר, בו תפגוש את מונטנגרו, איסלנד, אוסטריה והולנד של גדי קידר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();