ירמישין חוזר לליגת העל
ספסל ,23/07/2008

הפורוורד המוכשר, ששיחק בעונה שעברה ביקנעם/מגידו מהלאומית, ישוב לשתף פעולה עם מאיר קמינסקי, מאמנו בגיל הנוער, אחרי שחתם בקרית אתא. אבי נניקשוילי שוחרר לבקשתו.

מאיר קמינסקי, שמונה בשבוע שעבר למאמנה של אליצור קרית אתא, מתחיל לעבוד. בתור החתמה ראשונה, הצטרף לקבוצה ולאדי ירמישין, אותו אימן קמינסקי במדי קבוצת הנוער ובתיכון ליאו-בק חיפה.

ירמישין, שגדל במכבי חיפה, ירד שלוש עונות ברציפות עם הקבוצה הבוגרת, כאשר רק באחרונה מהן נפרדה הקבוצה בפועל מליגת העל. אחרי עונה אחת בעירוני אשקלון, בה בלט בעיקר בגביע האתגר בו שותפו רק שני זרים, פתח את עונת 06/07 בגליל עליון, אך עם פתיחת חלון ההעברות עזב לטובת הפועל לב השרון, בה רשם תחת רובי בלינקו 13.8 נק' ו-6.2 ריב' בממוצע.

בעונה שעברה נשאר בליגת המשנה, הפעם במדי הפועל יקנעם/מגידו, בה הרשים עם 14.1 נק, 7.6 ריב' ו-1.2 חס' בממוצע. עם זאת, פציעה שעבר בשלהי העונה מנעה ממנו להשתתף במשחקי הפלייאוף.

ירמישין, יליד מינסק, היה אחת ההבטחות הגדולות של נבחרת העתודה בהובלת יותם הלפרין ורביב לימונד, שזכתה במדלית הכסף באליפות אירופה 2004 והשתתפה באליפות העולם קיץ לאחר מכן. למרות האתלטיות הנדירה שלו, לא מצא את מקומו בליגת העל, ואחרי שנה וחצי בלאומית, הוא יקווה לקבל את הצ'אנס המתאים בקרית אתא.

אבי נניקשוילי, שהחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, ביקש להשתחרר ונענה בחיוב. לעומתו, אלעד אליהו שהעפיל עם הקבוצה לליגת העל אשתקד, צפוי לחתום בקרוב לעונה נוספת.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();