שרף. מחזיקים אצבעות



באמונה עיוורת
ספסל ,19/09/2008

נבחרת ישראל תסיים הערב את חצי גמר אליפות אירופה, במשחק בית נגד צ'כיה (21:00, ערוץ 1). כדי להגיע לפולין 2009, היא תצטרך נס טורקי גדול בלימוז', שהסיכויים לו קטנים, אבל קיימים. אנחנו מאמינים. ואתם?

כל הספקולציות (הנכונות!) למחזור האחרון

עדכון הישראלים בדרג ב'- שולדבראנד, קידר וקולמן

גלריית תמונות מהמשחק (צילום: לירון מולדובן)


לחצו כאן למערכת נתוני הנבחרת המעודכנת


הרבה דגים נעטפו בימים האחרונים בגיבובי ספקולציות, שרובן אגב רחוקות מהמציאות כמרחק אותם עיתונאים מהאהבה לענף, אבל בין אם נבחרת ישראל תעפיל בדרך נס לאליפות, תלך שוב להזדמנות האחרונה או רחמנא ליצלן תנשור למשחקי ההישרדות, לחניכיו של צביקה שרף יש משימה חשובה במחזור האחרון של חצי הגמר: להחזיר את הכבוד.

רק לפני שבוע וחצי בפארדוביצה, הכו ירז'י וולש וחבריו את הכחולים-לבנים שוק על גבי ירך. אותו משחק היה נקודת השפל של הקמפיין הלא-מחמיא הזה. ישראל הובסה בקרב הריבאונדים 23:42, כשלמארחים יש יותר כ"ח מתחת לסל שלנו מאשר לנו. הצ'כים קלעו 9 מ-14 מעבר לקשת אחרי ההפסקה, והשיגו ניצחון אדיר, 70:91.

עוד לפני שנעבור לעקוב באתר של פיב"א אחרי המשחק בלימוז', בו נקווה לניצחון של טורקיה, נטולת אמביציה או הידו טורקוגלו, על צרפת, אין ברירה מלבד לנקום בצ'כיה, נבחרת סימפטית ונחמדה לכל הדעות, אבל בטח לא מהדרג שיכול להתהדר ב-21 הפרש נגדנו.

אחרי מחצית שניה פנטסטית נגד בוסניה, חזר הביטחון לשחקנים. ליאור אליהו היה מצוין, יניב גרין עדיין לא פוגע בהתקפה אבל חזר להיות פקטור בצבע ובהגנה ומעל כולם, יותם הלפרין שוב אסרטיבי גם כשהכדורים לא נופלים ומאיר טפירו מוביל את הספינה אחרי שלושה משחקים נוראיים. לפני הכל, כדי להימנע מחישובים מסובכים שיקבעו אלו נבחרות יורדות למשחקי המבחן, ישראל צריכה לנצח ולהבטיח את המקום השני בבית.

אחרי שזה יקרה, צריך לחשוב על הפרש. ביד-אליהו כבר קרו דברים מעולם, וכולנו זוכרים את הניצחון האדיר על רומניה ששלח אותנו ליורובאסקט 2003. צביקה שרף עצמו עמד על הקווים כאשר מיקי ברקוביץ' ניצח את צ'כוסלובקיה הגדולה מהפינה והעלה את הנבחרת לאליפות העולם בפעם האחרונה נכון להיום.

כבר היינו במצבים טובים יותר, זה נכון, אבל למען האוהדים שהעניקו אווירה פנטסטית ביום ד' ולמען הענף כולו, ישראל חייבת לסיים את הקמפיין בניצחון בית. אם כל יתר התוצאות יסתדרו בהתאם, מה טוב. למרות הסיכויים הקלושים, כל אחד מאנשי "ספסל" הביע נכונות לשים את משכורתו העצומה על העפלה של הנבחרת ליורובאסקט כבר במוצ"ש בסביבות השעה 23:00. אפשר רק לקוות שגם השחקנים מאמינים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();