פלג בעפולה, שטיין ביבנה, דותן באשדוד
ספסל ,23/09/2008

לקראת סוף מועד ההעברות היום, קבוצות הליגה הלאומית עושות מהלכים אחרונים להתחזקות. ברק פלג שהיה אמור לשחק בטבעון מצטרף בסופו של דבר לעפולה. אלון שטיין ישחק באליצור יבנה וייפגש מול פלג במחזור הראשון בליגה. אסף דותן, עוד ותיק אחד, חתם במכבי אשדוד

ברק פלג שהתאמן בהפועל קרית טבעון בשבועות האחרונים סיכם לבסוף על הצטרפותו להפועל עפולה. לא ברור אם פלג אכן יישאר בעפולה, אבל אם כן, הופכת הקבוצה מהעמק למועמדת ודאית לעלייה לליגת העל. יחד עם האחים נניקשווילי, עדי פרג יוסי דדון ואורי כהן מינץ וכעת ברק פלג מדובר בקבוצה עתירת נסיון ועתירת יכולת.

---
אליצור יבנה החתימה את אלון שטיין ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר-שבע.

אלון שטיין אמר לאחר החתימה: "אני מקווה שאני אוכל להביא את מה שהקבוצה תצטרך. יש ביבנה שחקנים נוספים מנוסים וטובים ואני מאחל שנוכל להגיע למטרות. מבחינה אישית אעשה הכל כדי לפתוח טוב את העונה ואני בטוח שהקהל ביבנה יהנה השנה מקבוצה טובה".

רוני צוקרמן, מאמן יבנה: "אני שמח ששחקן ברמתו של אלון הצטרף אלינו והוא יוכל לתרום לנו רבות. מדובר בשחקן מצוין עם הרבה ניסיון ומאד רציתי שחקן במשבצת הזו. כל שנותר כעת הוא להתכונן בצורה הטובה ביותר לפתיחת הליגה ב-15 באוקטובר מול עפולה".
------

אשדוד הנחשבת גם היא אחת מהמועמדות לעלייה לליגת העל עושה צעד נוסף קדימה. אסף דותן ששיחק בעונה שעברה במכבי שוהם/חבל מודיעין (15.2 נק' למשחק) הצטרף לקבוצה. דותן אמור להשתחל לחמישיה יחד עם דורי אסף, ברואינגטון הזר, תומר אטלס ויריב רוקני.

כמו כן צירפה אשדוד את אבי כהן הגבוה, בוגר קבוצת הנוער של מכבי פתח-תקוה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();