תמרה ג'יימס


ג'יימס כוכבת המחזור השלישי
ספסל ,06/11/2008

הסקוררית של רמת חן הסתערה על תואר כוכבת המחזור עם 27 נקודות בהרצליה, וגם הסקוררית הקטנה יותר של רמת חן בחמישייה. עוד בחמישייה - הטריפל דאבל של פיליפס, הסנטרית של אשדוד, ונקודת האור של בנות השרון.
באפטר שוק 'ספסל' מאוכזב מבנות השרון, אופטימי בחזית הישראליות ומפרגן לזרות אלמוניות.

כוכבת המחזור השלישי – תמרה ג'יימס
ג'יימס. תמרה ג'יימס. הפורוורדית של רמת חן הראתה הרבה רצון ואגרסיביות בדרך ל27 נקודות לא יפות במיוחד, אבל בהחלט עשתה את העבודה. היא הגיעה לקו 17 פעמים והוסיפה גם תשעה ריבאונדים בניצחון החשוב של רמת חן בהרצליה.

חמישיית המחזור השלישי
ארין פיליפס – פיליפס ממשיכה את המסורת של רמת השרון בייצור טריפל דאבלס, אחרי ג'יה פרקינס ולייני סלווין. פיליפס הספיקה לעשות את זה ב25 דקות ורשמה את הטריפל דאבל הרביעי המתועד בתולדות הליגה עם 14 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 חטיפות בניצחון הקליל בתל כביר.

מטלייה בלוין – בלוין, שהייתה בספק למשחק בסוף השבוע בגלל פציעה ברגל, לא נכנסה למשחק במחצית הראשונה אבל התפוצצה בשנייה. בלוין סיימה עם 15 נקודות באחוזים טובים ועשתה עבודה טובה בהגנה על מובילות הכדור של בנות השרון.

תמרה ג'יימס – כמעט לא ירדה מהמגרש וסיימה עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים וארבעה אסיסטים בניצחון של רמת חן.

ג'ניפר האמפרי – הסנטרית של אשדוד סיימה ערב יעיל עם 16 נקודות (5/9 מהשדה, 6/6 מהקו) ו-12 ריבאונדים בניצחון הביתי על נתניה.

קטיה לויצקי – הייתה נקודת אור בהפסד של בנות השרון לרמת חן עם 3 מ3 מעבר לקשת בדרך ל13 נקודות ו-6 ריבאונדים ב22 דקות בלבד. אנחנו לפחות לא הבנו מה היא עשתה על הספסל דקות ארוכות ברבע הרביעי.


אפטר שוק

פוט דה בול אין דה סל
בארבעת המשחקים של בנות השרון העונה (להוציא המשחק מול תל כביר), רק שתי שחקניות קולעות בדו ספרתי בממוצע. אלה הן כמובן שארדיי יוסטון (19.5) וג'סיקה דיקסון (18.5). הקלעית השלישית בטיבה בקבוצה היא קטיה לויצקי עם 7.5 נק' למשחק, אבל היא משום מה משחקת רק 22.5 דקות למשחק. איזבלה פיירקרסקה עשתה מעט מאד כדי להצדיק אפילו את 15.8 הדקות שהיא מקבלת (4 נקודות ו-1.8 איבודים למשחק). בנות השרון הפסידו בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האלה, ואם השופטים או הספסל של רמה"ש היו רואים את הצעדים של ג'סיקה דיקסון בהכנסת הכדור שהובילה לזריקות העונשין שהכריעו לטובת בנות השרון את המשחק, הן היו עם 0 – 4. שש נקודות, זו הייתה התרומה של שתי הבוסמניות של בנות השרון במשחק האחרון ולמעשה זה די קרוב לממוצע שלהן בשלושת משחקי הליגה. ת'ורבורן נראית חסרת ביטחון ולא יוזמת מספיק, פיירקרסקה פשוט נמצאת בבעיית מאצ'אפ מול רוב קבוצות הליגה. בינתיים העסק בהרצליה לא מתחבר והגעגועים לאביולה וובארה ונאדה דוריץ' רבים, וזה לא שהן היו כוכבות WNBA.

יש ישראליות
בתחילת העונה די חששנו, בכל זאת עונה בלי שי דורון ולייני סלווין ולירון כהן. אבל עד עכשיו, טפו טפו, יש לא מעט שחקניות שמצליחות למלא קצת את החסר. קטיה לויצקי מובילה את הקולעות בכחול לבן עם 17 נקודות למשחק, ריבי גרינבויים שנייה עם 15.7, ליעד סואץ קרני אחריהן עם 14.5 ושש שחקניות נוספות קולעות בדו ספרתי. ההפתעה הנעימה היא קרין אגסי עם 11.0 לערב מהספסל. אליה מצטרפות מיכל אפשטיין שמסתמנת כנכס רציני ברמת חן, מירב דורי, אורנית שוורץ, שירה העליון ונעמי קולודני.

לא על זרות לבדן
שמענו השנה לא מעט פעמים שהפועל תל אביב הביאו יופי של זרות. שלושתן אלמוניות, גם ברמת המכללות, אבל עושות בינתיים מספרים נהדרים. דימונד רוג'רס מובילה עם 20.3 נקודות לערב באחוזים מעולים, אלכס אנדרסון היא מנייה בטוחה עם 19.7 נקודות ו-10.7 ריבאונדים למשחק, וטיירי ווילסון מוסיפה 14.3 נקודות ו-3.3 אסיסטים למשחק. יחד איתן הפועל הצליחה לא לחטוף תבוסות ואף כמעט להפתיע ברמת חן. אבל ניצחון עדיין אין, כי אין במועדון תקציב לסגל ישראלי ראוי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();