תמרה ג'יימס


ג'יימס כוכבת המחזור החמישי
ספסל ,19/11/2008

תמרה ג'יימס זוכה בתואר כוכבת המחזור בפעם השנייה העונה, בעקבות הניצחון של רמת חן ברמה"ש. אליה בחמישייה מצטרפות שתי נציגות של אשדוד, עוד אחת של רמת חן ומלכת הסלים של המחזור מהפועל. ב'אפטר שוק' ספסל תוהה מה עובר על רמה"ש, מתרשם משיטת המשחק של רמת חן ומנסה לצנן את שתי המובילות.

כוכבת המחזור החמישי – תמרה ג'יימס
היה קשה לבחור מצטיינת כי רמת חן ניצחה ברמת השרון עם מאמץ קבוצתי בשני צידי המגרש, אבל בכל זאת תמרה ג'יימס הייתה מעל כולן עם 24 נקודות ו-14 ריבאונדים. ג'יימס הייתה היחידה שתפקדה ברמת חן במחצית הראשונה שהסתיימה בפיגור סביר של 11, והייתה טובה מאד גם בדקות ההכרעה עם מהלך של שלוש נקודות, אסיסט חשוב לשלשה, והריבאונד של המשחק עם חצי דקה לסיום ביתרון שלוש לרמת חן.

חמישיית המחזור החמישי
תמרה מור – המנהיגה של אשדוד קלעה שש מתוך 22 הנקודות שלה בדקה וחצי האחרונות של המשחק והובילה את קבוצתה לניצחון דחוק בהדר יוסף. הוסיפה גם 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בעוד משחק מצוין שלה.

דימונד רוג'רס – תגידו שלום לסגנית מלכת הסלים של הליגה עם 23.4 נקודות למשחק. רוג'רס מדורגת שנייה במדד היעילות בליגה ומול אשדוד היא הייתה בלתי ניתנת לעצירה עם 33 נקודות באחוזים נהדרים (כולל 4 מ-6 מעבר לקשת) ו-16 ריבאונדים.

תמרה ג'יימס – סיימה ערב פרודקטיבי במיוחד עם 24 נקודות ו-14 ריבאונדים, תקפה את הסל של רמה"ש במשך 40 דקות והובילה את רמת חן לניצחון.

בראשידה אלוהים – האקס פקטור של אשדוד סיימה עם שני שיאים עונתיים של 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, והקבוצה שלה הייתה זקוקה לכל אחד מהם כדי לנצח.

לטויה פרינגל – סיימה אמנם עם דאבל דאבל צנוע עבורה של 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל הייתה מצוינת בהגנה ומשכה המון עבירות ותשומת לב בהתקפה בניצחון של רמת חן ברמה"ש.

אפטר שוק

חיות בצבע
אומרים שככל שקבוצה יותר אגרסיבית היא מקבלת יותר שריקות, ולרמת חן בינתיים זה עובד מצוין. מוליכת הטבלה מבצעת רק 14.2 עבירות למשחק למרות שהיא סופגת הכי מעט נקודות בליגה, וסוחטת 19.8 עבירות למשחק. הן מגיעות לקו הכי הרבה פעמים בליגה, 24.2 זריקות עונשין לערב, לעומת הממוצע בליגה שעומד על 17.5 למשחק. לא סביר שעשרה שופטים שונים רוכשים חיבה מיוחדת לרמת חן, והמסקנה היחידה היא שהן פשוט משחקות יותר פנימה מהאחרות. רמת חן ממעטת מאד להתפשר על זריקות מחצי מרחק וזורקת הכי פחות שלשות בליגה פרט לתל כביר. יהיה מעניין לראות מה יקרה כשקבוצות יתחילו להתבצר באזוריות כדי לנסות למנוע מרמת חן את הנקודות בתוך הצבע.

השלם קטן מסכום חלקיו
לפחות בינתיים, רמת השרון לא מחוברת. 13.5 אסיסטים בלבד למשחק בשני ההפסדים הביתיים לבנות השרון ורמת חן, מספר שמסביר את הדיוק המזעזע ל37.8% מתוך הקשת. עם ארבע זרות מוכחות וצוות שחקניות נבחרת מובילות אפשר להבין שהציפיות שלהן גבוהות בהרבה, אבל אם הן רוצות להתחיל לעמוד בהן הגיע הזמן להילחם על כל כדור, בניגוד למה שהיה בסיום המשחק מול רמת חן.

הבלתי מנוצחות
אנחנו מודים, כיף לראות שתי קבוצות שלא עונות לשם רמלה או רמת השרון מובילות את הליגה עם מאזן מושלם. עם זאת, חשוב מאד גם לרמת חן ואולי אפילו יותר לאשדוד, להישאר עם הרגליים על הקרקע. אנחנו זוכרים היטב את אליצור חולון של עונת 06/07 שפתחה גם היא עם 5 – 0, במחזור הבא חטפה תבוסה בטלוויזיה מול רמלה והפסידה שמונה משחקים ברציפות. מאזן בתחילת העונה לא אומר כלום, וברור לכולם שאשדוד ורמת חן לא יסיימו את העונה ללא הפסד. החוכמה היא לדעת להכיר בטעויות ולתקן אותן גם אחרי ניצחונות, לא להיכנס לשאננות ולא לפחד להפסיד.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();