חוזרת לישראל


שי דורון חתמה ברמת חן
ספסל ,21/01/2009

מחזיקת הגביע הטרייה עשתה את המהלך שכל קבוצה בליגה חלמה עליו והעבירה לשורותיה את שי דורון, ששיחקה העונה בבשיקטאש הטורקית וומועמדת לשחקנית השנה של פיב"א ולאולסטאר היורוליג. דורון תגיע ארצה כבר הערב.

אחרי שהובילה את רמלה לדאבל בעונה שעברה עם 16.8 נקודות למשחק, ואת נבחרת ישראל לאליפות אירופה עם 20.5 נקודות למשחק בקיץ, שי דורון ביססה את מעמדה כאחת השחקניות הטובות באירופה ועברה העונה לבשיקטאש כדי לשחק ביורוליג. לאחר הדחת הקבוצה מהיורוליג בתום שלב הבתים, דורון שבה לטורקיה אחרי הפגרה וקלעה שם רק ביום ראשון 19 נקודות בניצחון נוסף של בשיקטאש, המדורגת במקום השני בליגה. למרות ההצלחה שלה שכללה גם השתתפות באולסטאר הליגה התורכית בנבחרת הזרות, דורון החליטה לעזוב את טורקיה גם לאור בעיות כלכליות בקבוצה וגם לאור המהומות האנטי ישראליות שהיו במדינה בעקבות המבצע בעזה.

דורון עוזבת את טורקיה כסגנית מלכת הסלים של הליגה עם 19.9 נקודות למשחק. ביורוליג, היא רשמה 15.4 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 2.9 אסיסטים ו-2.4 חטיפות לערב. כעת היא מצטרפת לרמת חן והופכת אותה למועמדת הראשית לזכייה באליפות השנה. רמת חן מדורגת במקום השני בטבלה עם מאזן 8 -2, זהה למאזנה של רמלה המדורגת ראשונה. ביום חמישי תצא רמת חן למשחק חוץ קליל מול הפועל ת"א, דורון צפויה לערוך את הבכורה שלה ביום שני (26.1) בבית נגד בנות השרון.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();