ליעד סואץ קרני
צילום: מוטי קלינגר



סואץ קרני עוברת לנתניה
ספסל ,16/06/2009

במהלך מפתיע למדי ליעד סואץ קרני, קפטנית אלקטרה רמת השרון בעונה האחרונה, עוברת לאליצור מכבי נתניה. סואץ קרני, שסיימה חוזה ברמה"ש ולפי הפרסומים קיבלה הצעה נמוכה ב50% לעונה הבאה, היא ללא ספק אחת הישראליות האיכותיות בליגה ומשמשת גם כקפטנית נבחרת ישראל. "אליפויות וגביעים כבר לקחתי, האתגר שלי עכשיו זה לקחת קבוצה מלמטה כי אני חושבת שאפשר לבנות פה משהו מאד מיוחד", אמרה סואץ קרני.

ליעד סואץ קרני (28, 1.85), קפטנית נבחרת ישראל שהעמידה ממוצעים של 10.7 נקודות (75% מ2) ו-2.0 ריבאונדים למשחק במדי הנבחרת באליפות אירופה ממנה הודחה ישראל בשבוע שעבר, חתמה באליצור מכבי נתניה. נתניה, שחזרה לליגת העל רק בעונה שעברה וסיימה במקום השביעי עם 8 ניצחונות ו-13 הפסדים, יכולה להתגאות בהחתמת העונה של עונת המלפפונים הקצרה שלנו, ואולי בכלל.

"אני יודעת שבטח ציפו ממני ללכת לעוד קבוצת צמרת אבל אליפויות וגביעים כבר לקחתי, האתגר שלי עכשיו זה לקחת קבוצה מלמטה כי אני חושבת שאפשר לבנות פה משהו מאד מיוחד", אמרה סואץ קרני ל'ספסל'. "אני מאד מחוברת לאזור ולמהות של נתניה, זאת עיר של ספורט. מנסים לבנות שם מקום טוב לכדורסל נשים, יש שם תשתית של נערות וילדות וראש עיר שמאד תומכת ומאמינה בשיוויון. נתניה הייתה הקבוצה היחידה שאמרה לי בואי קחי את המפתחות וסעי לשלום, אנחנו מאחוריך ורוצים שתיהי מאד מעורבת בכל מה שקשור לאגודה, רוצים שיהיה קשר בין מחלקת הנערות לבוגרות, שתהיה להן דמות להזדהות איתה. בעונה שעברה המטרה של הקבוצה הייתה להישאר בליגה, השנה רוצים לתפס יותר גבוה, לעשות קצת רעש ולבנות משהו לאורך זמן. החתימה שלי היא סוג של הצהרת כוונות. יש כאן אנשים רציניים ומאד חיוביים", סיכמה.

סואץ קרני, שגדלה באבן יהודה והחלה את הקריירה ברעננה, חזרה בעונה שעברה לליגה הישראלית אחרי שש שנות גלות. ארבע בקולג' בוילנובה שם עזרה לווילדקטס להפוך לכוח משמעותי בביג איסט ונבחרה לחמישיית העונה של הקונפרנס בעונה האחרונה, ואז שנתיים באירופה. עונה אחת שהחלה במעצמה הפולנית קראקוב (5.8 נק' למשחק) והסתיימה בניס בצרפת (11.3 נק' למשחק), ועונה נוספת בפרובאנס בליגה הצרפתית (9.5 נק' למשחק). בעונה שעברה סואץ קרני עזרה להוביל את אלקטרה רמת השרון לאליפות ראשונה מזה שש שנים עם 7.8 נקודות (56.4% מה2) ו-3.7 ריבאונדים ב20.7 דקות למשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();