כדיר. לא עוזב את הגן



כדיר נשאר עוד שנה בגן (נר)
ספסל ,03/08/2009

פורוורד נבחרת ישראל, שהיה מועמד לעבור להפועל ירושלים והחזיק גם בהצעות מצרפת, חתם הבוקר לעונה נוספת בגליל/גלבוע ויוכל להמשיך להילחם על מקום בסגל לאליפות אירופה כבר בגיל 22 בראש שקט.

בעונה שעברה עזב אלישי כדיר לראשונה בקריירה הבוגרת את עירוני ר"ג, איתה שיחק בקבוצה הראשונה כבר בגיל 17. אחרי עונה יפה אצל עודד קטש בהפועל גליל/גלבוע ובעיקר פיינל פור מצוין, הוא הוזכר כמועמד להפועל ירושלים ולמספר קבוצות בצרפת, אבל הבוקר הוא החליט להישאר עונה נוספת בגן-נר.

הפורוורד הנהדר פתח מצוין את עונתו הראשונה מחוץ לספארי, ואפילו הצטיין בניצחון על האקסית, בסיומו פרץ בבכי. הוא הפך לשחקן חמישייה קבוע אצל קטש, תרם באופן קבוע בדו-ספרתי והיה לאחד הישראלים המובילים במלך הסלים. עם זאת, פציעתו של גוני יזרעאלי והחלפתו בעמדת הרכז הפותח ע"י גל מקל, שינתה את הרוטציה וכדיר ירד לספסל.

הוא סגר את העונה בצורה מעט חלשה, אבל בפלייאוף חזר לעצמו, ובמשחק החמישי של רבע הגמר מול הפועל חולון, היה בשיאו עם 10 נקודות ו-16 כדורים חוזרים, שעזרו לגליל לטפס לפיינל פור. בחצי הגמר מול מכבי ת"א הוא היה יוצא מן הכלל עם 17, 9 ואפילו 5 אסיסטים, אבל סל אחד הפריד בין קבוצתו לבין סנסציה.

כושרו הנפלא נמשך גם במשחק על מקומות 3-4 ועוד משחק של 17, 9 ו-5, הפעם גם לצד 5 חטיפות, הבטיח לקבוצתו את המקום לגביע יול"ב, אותו אגב הספיקה לאבד מאז. הוא סגר את הפלייאוף על 9.0 נק', 8.6 ריב' ו-3.0 אס', אבל רק 35.1% מהקו. בעונה הרגילה היו לו 8.5 נק', 4.7 ריב', 2.0 אס' ו-52.6% מהקו.

כדיר, שכאמור החזיק מספר הצעות הקיץ, לא ממש הספיק לנוח והיה בין המצטיינים בשורות הנבחרת האולימפית באוניברסיאדה, בה רשם 14.7 נק', 8.3 ריב' ו-1.9 אס' בדרך להופעה בחצי הגמר. מיד עם שובה של האולימפית, הוא צורף לראשונה לסגל הבוגרת, בה הוא נאבק על מקום בסגל לאליפות אירופה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();