בן-שימול עובר לכבוש כתום
ספסל ,05/08/2009

שחקן הנבחרת האולימפית אבי בן-שימול, ששיחק בעונה שעברה בעירוני אשקלון, חתם לעונה אחת במכבי ראשל"צ, בה ישתלט על עמדת הרכז הישראלי אותה החזיקו שעשוע וסוכר אשתקד. יוני מורן, שחזר אשתקד ארצה מצ'כיה, יחזור לשתף פעולה עם מאמנו מהנוער רועי חגאי.

לוח ההעברות של הקיץ מתחיל להתמלא

אבי בן-שימול (25, 1.95 מ') ישחק בעונה הבאה אצל אפי בירנבוים במכבי ראשון לציון. בן-שימול שיחק בעונה שעברה בעירוני אשקלון שם רשם 7.5 נק', 2.7 ריב' ו-3.4 אס' למשחק ב-27.2 דקות לערב. בן שימול דייק ב 41.2% משלוש.

ראשון לציון תהיה הקבוצה החמישית של בן-שימול בקריירה בישראל. הוא גדל בנוער של מכבי ת"א והיה נער פוסטר בקבוצה הבוגרת ב-03/04, מה שאיפשר לו להשתתף ואפילו לקלוע ב"פיינל פורטי-פור" המפורסם נגד סקיפר בולוניה. את שלוש מתוך ארבע העונות הבאות בילה בגליל עליון בשתי קדנציות שונות אשר ביניהן הספיק לעבור גם בעירוני ר"ג איתה ירד ללאומית ואשתקד כאמור עבר לעירוני אשקלון.

בן-שימול שיחק בכל נבחרות ישראל הצעירות, כאשר בגיל עתודה זכה במדליית כסף באליפות ב-2004 וקיץ לאחר מכן הגיע שוב לשלב חצי הגמר תחת יעקב ג'ינו. בקיץ האחרון השתייך הרכז לנבחרת האולימפית שסיימה במקום הרביעי באוניברסיאדה, כשהוא תורם 4.6 נק' ו-1.2 אס' בממוצע.

לאחר עזיבת חמישה שחקנים מסגל האולימפית לסגל הבוגרת, היה בן-שימול מהשחקנים הבולטים בטורניר המכביה. במשחק הגמר הוא הצטיין עם 22 ושישה אסיסטים, אך החטיא פעמיים בשניות הסיום של הזמן החוקי והסתפק במדליית הכסף אחרי הפסד מתסכל בהארכה.

החתמה צעירה אחרת נרשמה אתמול, כאשר יוני מורן (21, 1.86 מ') חתם לעונה אחת במכבי ראשל"צ. הגארד יחזור לשתף פעולה עם עוזר המאמן של הכתומים, רועי חגאי, שהדריך אותו במדי קבוצת הנוער של הפועל ת"א כאשר זאת זכתה בגביע המדינה היחיד בתולדותיה.

מורן, שנחשב לקלעי מצוין, הספיק לשחק גם בקבוצת הבוגרים האדומה בליגת המשנה, לפני שעבר לצ'כיה בזכות דרכון מקומי ואף זכה עם קבוצת הנוער של USK פראג באליפות צ'כיה, כשהוא קולע 30 נקודות במשחק הגמר.

שנה לאחר מכן (07/08) עבר מורן לקבוצת בנשטוב מהליגה השנייה בצ'כיה ואשתקד חזר לשחק בארץ במדי אליצור כוכב יאיר/יובל מהלאומית. ב-21 משחקים הוא רשם 3.6 נק', 1.5 ריב', 0.8 אס' ו-29% לשלוש. משחק השיא שלו היה כאשר קלע 18 נקודות (6-8 מעבר לקשת) ומסר 4 אסיסטים במשחק מול הוד השרון, אך זה גם היה הערב היחיד שלו אשתקד בדו-ספרתי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();