ווטסון. שוב משנה כתובת



הקפטן הסגול עובר לאשקלון
ספסל ,05/08/2009

כריס ווטסון, שאולי יהפוך בעתיד לשאלת טריוויה כשחקן היחיד שזכה עם הפועל חולון בשני התארים שלה בשנתיים האחרונות, עזב את אולם הפחים לטובת עירוני אשקלון, שמתהדרת בהחתמה ראשונה לעונה הקרובה.

בעוד כמה שנים, שמישהו יכתוב סרט או תסריט על השנתיים המטורפות שעברו על הפועל חולון, אחד הפרקים הבולטים יהיה כריס ווטסון. הפורוורד המתאזרח היה השריד היחיד של קבוצת האליפות שהמשיך לעונה נוספת, וכנגד כל הציפיות אסף תואר נוסף - גביע המדינה.

היום חתם ווטסון בעירוני אשקלון, במה שהיווה את החתמתו הראשונה של אריאל בית-הלחמי מאז התמנה לתפקיד מאמן הקבוצה. לקפטן של חולוניה היה חוזה לעונה נוספת באולם הפחים, אולם הקבוצה ששוב סובלת מקשיים פיננסיים הודיעה לו כי לא תוכל לעמוד בעלויותיו והתירה לו לחפש קבוצה אחרת.

בעונה החולפת הפך המתאזרח לשחקן חמישייה קבוע אצל דני פרנקו וב-22 משחקים רשם 7.5 נק', 4.0 ריב', 1.1 אס' ו-1.5 חט'. בפלייאוף הוא נחלש וירד ל-5.2 נק' וריב', אך בגביע המדינה היה נפלא עם 9.0 נק' בממוצע בדרך לזכייה היסטורית.

ווטסון, שחקן נבחרת ישראל לשעבר, הגיע ארצה לראשונה בסוף העשור הקודם כשחקן זר במכבי חדרה. בהמשך שיחק על תקן דומה גם בהפועל ת"א בליגת העל ומגדל העמק בלאומית, ועם קבלת הדרכון הישראלי הצטרף לגבעת שמואל, במדיה הוביל את טבלת מלך הסלים והריבאונדים הישראלי. אחרי שנתיים בלובן הבלגית חזר ארצה וכאמור מאז שיחק בהצלחה גדולה בהפועל חולון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();