מרקוביץ'. קפטן ראשל"צ החדש



מרקו חוזר הביתה
ספסל ,09/08/2009

ארז מרקוביץ', שגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ ואף עשה בשורותיה את עונתו הראשונה בבוגרים, חוזר לעיר היין אחרי 12 שנים של נדודים, ארבע האחרונות שבהן עם הפועל ירושלים. סנטר הנבחרת לשעבר ישמש גם בקבוצתו החדשה כקפטן.

12 שנים לאחר שעזב את קבוצת נעוריו, חוזר ארז מרקוביץ' למכבי ראשל"צ, בה ישמש כקפטן בעונה הקרובה. הסנטר, שהספיק להופיע בבוגרים של הקבוצה מעיר היין ארבעה משחקי ליגה בלבד, מצטרף ליהוא אורלנד ואבי בן-שימול שחתמו בשבוע שעבר בקבוצתו של אפי בירנבוים.

מרקוביץ', שכאמור גדל במחלקת הנוער של ראשל"צ, שיחק בהמשך גם במכבי רחובות, מכבי ר"ג (שתי קדנציות) ואליצור אשקלון, ובשנים האחרונות הפך לדייר קבע בשתי קבוצות: עירוני נהריה בה שיחק בהצלחה גדולה במשך שלוש עונות והפועל ירושלים אותה הוא עוזב אחרי ארבע שנים, כאשר במחצית השנייה של התקופה שימש כקפטן ואף זכה להרים את גביע המדינה.

בקיץ שעבר היה מרקו כבר עם רגל וחצי במכבי ת"א, אך ממש לפני הסגירה עלתה העסקה על שרטון והקפטן האדום נשאר במלחה. בדיעבד, היה מדובר בהחלטה גרועה שכן הסנטר מיעט לשחק (12.1 דקות בלבד, בשלושה משחקים לא שותף כלל) ותרם רק 4.4 נק', 3.2 ריב' ו-0.3 חס'.

בסדרת הפלייאוף מול נהריה, נגדה הוא בדרך כלל מצטיין, לא שיחק מרקוביץ' אפילו שניה אחת. בפיינל פור הוא עלה לדקה אחת בלבד בחצי הגמר ובמשחק על מקומות 3-4, שהיה האחרון שלו במדים האדומים, קלע 4 נקודות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();