עוד בורג נותר במערכת
ספסל ,10/08/2009

אחרי משה מזרחי ועידו קוז'יקרו, מצליחה מכבי חיפה להשאיר גם את עמית בן-דוד, שהיה מבוקש בין היתר בהפועל ירושלים. רוזן: "המשכיות זה דבר חשוב, עמית הוא שחקן טוב ובחור נפלא".

עמית בן-דוד, שחוזר בימים האחרונים ע"י הפועל ירושלים, החליט בסופו של דבר ללכת בדרכם של משה מזרחי ועידו קוז'יקרו ולהמשיך לעונה נוספת בסגנית האלופה מכבי חיפה. את מקומו של גור פורת ברוטציה הישראלית הבכירה צפוי לתפוס רכז מוביל, ככל הנראה דרור חג'ג' שנמצא עם הירוקים במגעים מתקדמים.

בן-דוד הגיע לחיפה בעונה שעברה, אחרי שירד ללאומית עם גלבוע/עפולה ב-07/08. הוא חזר לשתף פעולה עם אבי אשכנזי שאימן אותו שנים רבות בנהריה ועלה כמחליף ראשון לגארדים מהספסל. כאשר דורון פרקינס נפצע, תפס בנדה את מקומו בחמישייה והיה אחד הגורמים הראשיים להעפלת הקבוצה לגמר גביע המדינה.

בהמשך חזר לספסל וראה את טוד גולדן עולה לפניו, אבל בפלייאוף שוב קיבל מעמד של שחקן חמישייה ושוב הצטיין בניצחון על ירושלים בחצי הגמר, הפעם בפיינל פור. הוא סיים את העונה עם 5.1 נק', 2.3 ריב' ו-2.8 אס' ואילו בפלייאוף שמר על ממוצעים דומים: 5.3 נק', 2.2 ריב' ו-2.2 אס'.

"אני שמח שיש המשכיות בקבוצה ובמערכת, היה לי טוב בעונה האחרונה ואני מצפה מהעונה הקרובה שתהיה לא פחות טובה", אמר בן-דוד לאחר החתימה. גם הבעלים ג'ף רוזן נשמע מרוצה: "המשכיות זה דבר חשוב, במיוחד כשמדובר בקבוצה שהצליחה מאוד בעונה שעברה ואני שמח שעמית בן דוד, שהוא שחקן טוב מאד ובחור נפלא, נשאר עימנו לעוד עונה. אני בטוח שהקהל שלנו מתחיל להבין שאנו ממשיכים בדרך בה התחלנו".

המאמן אבי אשכנזי, שהדריך את בן-דוד כאמור בעבר גם בנהריה, אמר: "כשמדובר בעמית כולם יודעים כמה שאני שמח מאד שהצלחנו להשאיר אותו במערכת, מן הסתם גם השנה יהיה לו חלק משמעותי במערך שלי".

עבור בן-דוד, ששיחק בעבר גם במכבי רעננה, הפועל חולון, הפועל צפת, עירוני נהריה (שתי קדנציות), מכבי ראשל"צ וגלבוע/עפולה, תהיה זאת עונה מס' 12 בליגה הבכירה. עם 1,508 נקודות בקריירה, הוא צפוי בעונה הקרובה להתקדם אל רשימת 200 הקלעים הגדולים בתולדות הליגה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();