ירמישין. עובר ללבוש סגול



גם נהריה במחתימות
ספסל ,11/08/2009

באיחור ניכר, מצטרפים גם הסגולים מהגעתון לעונה ההעברות: ולאדי ירמישין, שהיה מהשחקנים המשתפרים בליגה אשתקד במדי היורדת קרית אתא, חתם בקבוצה לשנתיים ויחזור לשתף פעולה עם יעקב ג'ינו. ברק פלג מועמד לחזור.

ולאדי ירמישין הפך היום להחתמה הראשונה של עירוני נהריה לקיץ 2009, כאשר סגר את תנאיו לשנתיים. הוא יחזור לשתף פעולה עם יעקב ג'ינו, שהיה עוזר המאמן בנבחרת העתודה שזכתה לפני חמש שנים במדליית כסף באליפות אירופה.

ירמישין, שגדל במכבי חיפה, החל את הקריירה המקצוענית שלו עם שלוש ירידות ליגה רצופות במדי מ.כ. חיפה. בהמשך שיחק שנה אחת בעירוני אשקלון, ואחרי קדנציה קצרה בגליל עליון, ירד לליגת המשנה בה שיחק בהצלחה לא-מבוטלת במשך שנה וחצי במדי הפועל לב השרון ויקנעם/מגידו.

בעונה שעברה חזר ירמישין לליגת העל, ועל אף ירידתה של קרית אתא בחזרה ללאומית, היה מהישראלים הבולטים בליגה עם 10.2 נק', 5.2 ריב' ו-50% מעבר לקשת. בסדרה נגד הירידה רשם הפורוורד 8.3 נק', 8.3 ריב' ו-1.0 אס', אבל ירד מאוד באחוזי הקליעה.

שחקן נוסף שעשוי להצטרף לירמישין הוא ברק פלג, שנמצא במו"מ עם הנהלת הקבוצה. הסווינגמן הוותיק כבר שקל פרישה בעקבות פציעה שעבר בעונה שעברה בהפועל עפולה, אבל לאחרונה החליט להמשיך עונה נוספת והוא מעוניין לעשות זאת במדי נהריה בה שיחק מספר עונות בעבר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();