רנדל. ברכות כפולות



גם רנדל בממשיכים
ספסל ,16/08/2009

הפורוורד, שנבחר לשחקן ההגנה המצטיין בליגת העל אשתקד, חתם לעונה נוספת במדי גליל/גלבוע וישלים את מצבת הזרים ביחד עם סוואן ודוואל שנשארים לעונה שנייה ופארגו וגפני שהגיעו ישירות מהמכללות.

בריאן רנדל, אחד השחקנים הזרים הבולטים בליגת העל בעונה החולפת, חתם הבוקר לעונה נוספת בהפועל גליל/גלבוע. הוא מצטרף בזאת לאייזיה סוואן ודיון דוואל שהגיעו במהלך העונה והאריכו את חוזיהם וכן ג'רמי פארגו מגונזאגה וטוני גפני ממסצ'וסטס שגן-נר תהיה תחנתם הראשונה מעבר לים.

רנדל, בוגר אוניברסיטת אילינוי, חתם בגליל/גלבוע בדיוק לפני שנה. כבר במשחקו הרשמי הראשון רשם ארבע חסימות והפגין יכולת הגנתית מרשימה מאוד, שהובילה את קבוצתו לניצחון מפתיע על מכבי ת"א ברבע גמר גביע ווינר.

מבחינה התקפית ידע רנדל מספר עליות וירידות במהלך עונתו המקצוענית הראשונה, אבל בצד השני של המגרש, הוא נבחר לשחקן ההגנה המצטיין של הליגה בזכות 1.7 חט', 1.4 חס' ושמירה אישית ואיזורית יוצאת מן הכלל.

את העונה הרגילה הוא סיים עם 14.3 נק', 7.5 ריב' ו-1.5 אס', אך בפלייאוף, אותו החל פצוע, ירד ל-9.6 נק', 6.4 ריב' ו-1.0 אס'. בשני משחקי הפיינל פור הוא הסתפק ב-10 נקודות, אך למרות זאת נחשב סחורה מבוקשת בליגה ובאירופה, והנחת העבודה הייתה שרוב הסיכויים שגליל לא תוכל לשמור עליו.

עם זאת, הפורוורד הצעיר שהתחתן לפני מספר ימים, החליט בסופו של דבר לאחר מו"מ לא קצר להישאר לעונה נוספת בקבוצה של עודד קטש, שגם בעונה הבאה תהיה מהצעירות והמסקרנות ביותר בארץ.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();