בוכמן. חוזר הביתה



בוכמן הגדול חוזר הביתה
ספסל ,20/08/2009

יפתח בוכמן, אחיו הגדול של כרמל, חתם בהפועל אוסישקין ואמר: "אין דבר שמרגש אותי מלשחק מול הקהל של הפועל". הפורוורד, ששיחק בעונה שעברה באליצור רמלה, הוביל את מחלקת הנוער של הפועל ת"א לגביע היחיד שלה בהיסטוריה.

"אין דבר שמרגש אותי יותר מלחשוב על לעלות לשחק מול הקהל של הפועל", אמר הבוקר יפתח בוכמן לאתר הרשמי של הפועל אוסישקין לאחר שסיכם את תנאיו בקבוצה. הפורוורד, שזכה להצעות גם מקבוצות משתי הליגות הבכירות, החליט לרדת לארצית ולנסות להמשיך את מסע העליות של הקבוצה גם העונה.

בוכמן, אוהד שרוף של הקבוצה, גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א, ותחת רועי חגאי הוביל אותה כקפטן לזכייה בגביע המדינה לנוער לפני ארבע שנים, אחרי ניצחון גדול בדרבי בגמר על מכבי של עמרי כספי וגל מקל. כבר באותה עונה עלה בוכמן לבוגרים ואפילו שיחק איתה בארצית זמן-מה.

באמצע עונת 07/08, אחרי שהצליח להשתחרר מהחוזה בהפועל ת"א, חבר בחזרה לחגאי והצטרף לבני השרון איתה סיים את העונה. בעונה שעברה שיחק באליצור רמלה וב-22 משחקים העמיד שורה של 5.9 נק', 2.9 ריב', 1.7 אס' ו-1.5 חט'.

בוכמן, שחקן נבחרת העתודה של ישראל לשעבר, ייקח חלק באימון פתיחת העונה של אוסישקין ביום א' הקרוב ביחד עם חברו מקבוצת הנוער, גל איתן. כבר במשחק הבכורה שלו בליגה הארצית, הוא צפוי להתמודד במצ'-אפ מעניין מאוד עם גילי מוסינזון, שמשחק באותה עמדה והגיע מאותה מחלקת נוער.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();