פלג חוזר לנהריה
ספסל ,08/09/2009

הפורוורד הוותיק, שכבר היה על סף פרישה מכדורסל לאחר שנפצע במדי הפועל עפולה מהלאומית אשתקד, חתם במדי הסגולים בהם שיחק חמש שנים בעבר.

לפני שנה, רובנו כבר השלמנו עם פרישתו של ברק פלג, בעיקר כי היה נדמה שגם הוא השלים איתה. פציעה קשה במדי הפועל עפולה וגילו המתקדם (37), יותר מרמזו שהמסך ירד על קריירה מופלאה ומאוד יוצאת-דופן.

אבל פלג, כמו פלג, לא מוותר כ"כ מהר. שנה אחת בלבד בלי ליגת העל הספיקה לו ובעונה הקרובה הוא יהיה הישראלי הכי מנוסה בליגה, בדרך לעונה מס' 14 בליגה הבכירה, אחרי שחתם במדי עירוני נהריה לשנתיים.

פלג, שכידוע החל את הקריירה בגיל מאוחר בגלל שירות קרבי ב"יחידה", החל את דרכו בהפועל צפת אבל פרץ במדי מכבי רעננה, בה שיחק מספר עונות נהדרות בסוף העשור הקודם, שכללו בין היתר הופעות בגמר הפלייאוף ובגביעי אירופה השונים.

משם הוא המשיך לשנתיים בהפועל ירושלים ואחרי עונה בודדת בגליל עליון - בה גם החמיץ משחק ליגה נדיר שקטע לו את הרצף הארוך ביותר בליגה בזמנו - עבר לעירוני נהריה, שהפכו לביתו במשך חמש עונות פנטסטיות, בהן הפכה למשתתפת קבועה ומוצלחת מאוד במפעלים האירופאים.

פלג, סגן מלך הסלים של הסגולים בכל הזמנים אחרי אדריאן פלדג'ר, ירד מאוד בנתוניו בעונת 07/08 (5.9 נק', 2.8 ריב' ו-1.4 אס' לעומת 9.7 נק', 3.1 ריב' ו-1.9 אס' בעונה הקודמת) והחליט לשחק קרוב לבית בליגה הלאומית, במדי הפועל עפולה.

ב-17 משחקי ליגה במדי העולה החדשה הוא רשם 13.9 נק', 5.6 ריב', 2.6 אס' ו-2.2 חט', כשהוא מדייק ב-36% מעבר לקשת ו-87% מהקו ועולה לא פעם מהספסל. הפורוורד, שהחזיק לאורך כל העונה הצעות מקבוצות ליגת העל, נפצע במשחק נגד הוד השרון בפברואר האחרון ואובחן כסובל מקרע בגיד האכילס שחייב אותו לעבור ניתוח גומר-עונה. אז כאמור נדמה היה שלמגרשים הוא ישוב אולי כאיש מקצוע, אבל כרגיל, היה מוקדם מדי להספיד את הלוחם הוותיק הזה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();