ליעד סואץ קרני
צילום: מוטי קלינגר



סואץ קרני כוכבת מחזור 8
ספסל ,08/12/2009

ליעד סואץ קרני במשחק נהדר הובילה את נתניה לניצחון ענק ברמלה. אליה בחמישיה מצטרפת חברה לקבוצה, שחקנית מרמת חן שלא ראינו כאן עדיין, תמרה ג'יימס ו... תנחשו לבד.

כוכבת מחזור 8 - ליעד סואץ קרני
אחרי שהחמיצה שבוע של אימונים בעקבות מחלה, הקפטנית של נתניה הייתה מצוינת בניצחון הגדול ביותר של הקבוצה העונה וכנראה אי פעם. סואץ קרני סיימה עם 18 נקודות ב7 מ11 מהשדה, כולל שלשת מומנטום אדירה בסוף הרבע השלישי שהפכה את המומנטום.

חמישיית המחזור
תמרה ג'יימס - במשחק לא טוב של בנות השרון, ג'יימס הייתה נקודת האור בכך שהיא לא כפתה את עצמה על המשחק, אפילו מסרה ארבעה אסיסטים וסימה עם 15 נקודות בשמונה זריקות בלבד מהשדה. הוסיפה שמונה ריבאונדים והרבה אנרגייה חיובית, כדי לחלץ את קבוצתה בשלום מהמפגש מול אס"א העקשנית.

ליעד סואץ קרני- 18 נקודות, 5 אסיסטים והרבה אמונה שהשתלמה בגדול.

קארים גיי- אולי בניסיון לשכנע את ההנהלה לא להחליף אותה, גיי רשמה דאבל דאבל יפה של 23 נקודות ו-12 ריבאונדים ב10 מ13 מהשדה בניצחון המוחץ של רמת חן בחולון.

מוניק קוקר - סיימה עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, אבל נמצאת בחמישייה בעיקר בזכות ההגנה. כפתה על רמלה הרבה יותר איבודים מ2 החטיפות שרשמו לה בסטטיסטיקה, והעלימה את נואל קווין ברגעי ההכרעה.

קורטני פאריס - כן זה היה סה"כ נגד סוגרת הטבלה אבל עדיין, לא ראינו מישהי אחרת מסיימת עם מספרים של 23 נקודות ו-21 ריבאונדים, יחד עם לא פחות מחמישה גגות.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();