אנדרסון מימין, ווהן משמאל
צילום: מוטי קלינגר



עוברות מהאלופה לסגנית
ספסל ,19/06/2010

אמברוסיה אנדרסון וקטיה לויצקי עזבו את האלופה מרמה"ש לטובת סגניתה, מכבי אשדוד. כמו כן הצטרפו גם נעמי קולודני ודנה יהלומי.

החתמות ראשונות באשדוד. סגנית האלופה החליטה להוסיף קצת ווינריות עם החתמתה של אמברוסיה אנדרסון, השחקנית שקלעה את סל הניצחון במשחק האליפות באשדוד לפני חודשיים וחצי.

אנדרסון (26, 1.83), פורוורדית אתלטית שהתגלתה כשחקנית קלאץ' מרשימה בעונה הראשונה שלה בארץ במדי האדומות, העמידה בעונה שעברה ממוצעים של 16.1 נק' (53.7% ל2, 39.6% ל3), 7.1 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק. בפלייאוף אנדרסון רשמה 14.6 נק' למשחק ושיפרה את האחוזים.

בנוסף החתימה אשדוד את קטיה לויצקי, סנטרית נבחרת ישראל שהצטרפה לרמה"ש באמצע העונה שעברה אחרי פתיחת עונה מאכזבת בטראגוביסטה הרומנית. לויצקי שיחקה רק 13 משחקים במדי האדומות בעונה שעברה, וכזכור לא שיחקה בגמר עקב תוצאות חיוביות בבדיקה של סמים אסורים - פרשה שעדיין לא הגיעה לסיומה. לויצקי רשמה 7.3 נק' ו-6.3 ריב' בעונה הרגילה, ובפלייאוף הסתפקה ב5.1 נק' ו-3.1 ריב' למשחק.

פנים חדשות נוספות בקבוצה יהיו ככל הנראה נעמי קולודני ודנה יהלומי, ששיחקו בנתניה ורמת חן בהתאמה בעונה החולפת. בנוסף, לירן בוכריס ונופר שלום חתמו וימשיכו בקבוצתו של עדני דגן.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();