רנדל. נפרד מגן נר כאלוף



שחקן בעקבות מאמנו
ספסל ,14/07/2010

אחרי שנתיים בהפועל גלבוע/גליל, ימשיך בריאן רנדל לשחק תחת עודד קטש, אלא שבשנתיים הקרובות זה יהיה בהפועל ירושלים. דיון דוואל קרוב גם הוא, משה מזרחי סיכם במקום שרון ששון.

אחת ההעברות הכי צפויות הקיץ הפכה היום לסופית, כאשר בריאן רנדל חתם לשנתיים בהפועל ירושלים, שם יצטרף למאמנו עודד קטש. הפורוורד ניהל מו"מ עם האדומים זמן רב, אבל מחלוקת בנוגע למשך ההסכם מנעה את חתימתו עד היום.

רנדל, בוגר אוניברסיטת אילינוי, הגיע ארצה לפני שנתיים ומהר מאוד הפך לעמוד התווך של גלבוע/גליל. בעונתו הראשונה הוא נבחר לשחקן ההגנה המצטיין בליגה ועם 14.3 נק', 7.5 ריב' ו-1.4 חס' למשחק הוביל את הקבוצה לפיינל פור ולסיום במקום השלישי. אחד ממשחקיו הטובים ביותר באותה עונה היה מול ירושלים עם 20 נק' ו-9 ריב'.

בעונה החולפת ירד רנדל בממוצעיו בעונה הסדירה ותרם 12.5 נק', 7.4 ריב' ו-1.5 חס', אבל המשיך להחזיק את ההגנה של הקבוצה. בפלייאוף הוא העלה את מספריו ל-16.8 נק', 6.4 ריב' ו-1.8 חס' ואחרי שקלע 19 נק' בגמר ההיסטורי מול מכבי ת"א שהביא לגלבוע/גליל את האליפות, הוא נבחר לשחקן המצטיין של הפיינל פור, תואר שהצטרף לבחירתו לחמישיית העונה.

אל רנדל אמור להצטרף חבר נוסף משורות האלופה, דיון דוואל, שצפוי לתפוס את המשבצת של דיז'ון תומפסון שחתם בשבוע שעבר בספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף. משה מזרחי, ששיחק בבירה לפני שש שנים, סיכם בקבוצה ויגיע על חשבונו של שרון ששון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();