אורטל אורן הצטרפה לנתניה
ספסל ,14/07/2010

אחרי שנתיים ברמלה, חתמה אורטל אורן לעונה הקרובה באליצור מכבי נתניה.

אחרי שנתיים באליצור רמלה, אורטל אורן עזבה את קרית מנחם וחתמה באליצור מכבי נתניה. אורן (25, 1.77), בוגרת מחלקת הנערות של אליצור חולון, שיחקה בעבר בליגת העל גם בבנות השרון ומכבי אשדוד.

אורן היא בוגרת אוניברסיטת UCLA, שם שיחקה ארבע שנים וזכתה באליפות קונפרנס ה'פאק-10' ב-2006. בין השאר, שיתפה פעולה ב'ברוינס' עם נואל קווין (כיום בלוס אנג'לס ספארקס), עימה שיחקה אשתקד ברמלה.

"אני מאוד מתרגשת לשחק בנתניה ומקווה למצוא במועדון הזה בית חם", סיפרה אורן לאתר הרשמי של המועדון. "בדרך כלל בארץ מאוד נפוץ ששחקניות עוברות מקבוצה לקבוצה כל שנה. לכן יותר קשה למצוא מקום שאפשר לקרוא לו בית חם לתקופה ארוכה. העובדה ששחקניות ששיחקו בנתניה בשנה שעברה רוצות להישאר, רק מראה על המשכיות וזה משהו שהיה חשוב לי. המטרה העיקרית שלי לעונה הקרובה היא לעזור לנתניה להגיע הכי רחוק שרק אפשר".

המנהל המקצועי של נתניה, שמחה לב צור, הוסיף: "אורטל היא שחקנית צעירה עם פוטנציאל גדול. במידה ותגוון את משחקה לכיוון של ריכוז משחק וחדירות לסל, היא תהפוך לאחת השחקניות המובילות בארץ. אני מאמין שהתנאים באליצור נתניה יאפשרו לה להגיע לצמרת הכדורסל הישראלי".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();