"אנחנו זקוקות לאותו קהל מדהים"


לירון כהן: "גם הקיץ אנחנו צריכות את הקהל"
ספסל ,01/08/2010

נבחרת הנשים של ישראל מתכוננת לשלושת משחקי האימון מול בריטניה הצפויים בהמשך השבוע. הקפטנית לירון כהן פנתה לקהל: "גם הקיץ אנחנו צריכות אתכם איתנו בדרך אל פולין 2011".

אחד עשר יום בלבד נותרו לפני משחקה הראשון של נבחרת הנשים במוקדמות אליפות אירופה והשבוע יקיימו הכחולות-לבנות את טורניר ההכנה האחרון שלהן. לשמחתן הוא ייערך בארץ, באולם זיסמן, כשמנגד תתייצב בריטניה - הנבחרת מולה חגגה ישראל את העלייה ליורובאסקט 2009. המפגש הראשון מול הבריטיות ייערך כבר ביום שלישי (18:00, כניסה חופשית).

"מזה חודש ימים אנחנו מתאמנות באימונים אינטנסיביים. העבודה הקשה והאימונים הרבים נועדו למטרה אחת - העפלה לאליפות אירופה", סיפרה הקפטנית לירון כהן. "עיקר העבודה כרגע הוא בתיאום בין השחקניות, בתזמון בהתקפה ובהגנה הקבוצתית".

"לאחר פעמיים רצופות בהן העפלנו לאליפות, הציפיות מאיתנו גבוהות", המשיכה שחקנית סקיו האיטלקית, "אנחנו חדורות מוטיבציה ואמונה ומוכנות לכבוש את המטרה הנכספת. מלבד הנתונים הטובים של הנבחרת, האימונים והמוטיבציה, אנחנו זקוקות לאותו קהל מדהים שתמיד נוכח, מעודד ותומך ברגעים המשמעותיים. זה מה שלעיתים עושה את ההבדל בין ניצחון להפסד. בקיץ ההוא, במשחק מול בריטניה במוקדמות אליפות אירופה, הייתה נוכחות מרשימה של קהל" הוסיפה כהן, "בזכות אהבה גדולה ועידוד, הצלחנו והעפלנו ליורובאסקט מהמקום הראשון בבית. גם הקיץ אנחנו צריכות אתכם איתנו בדרך אל פולין 2011".

לייני סלווין, שהצטרפה לפני כשבוע לאימוני הנבחרת, הוסיפה: "אני מקווה שהעבודה הקשה שלנו תשתלם ונוכל להראות על המגרש את היכולת שלנו. אנחנו נבחרת מאוחדת שמשחקת ביחד כבר כמה קייצים רצופים ואני רוצה להאמין שזה מה שייתן לנו את האפשרות לחזור על ההישגים שלנו בשני הקמפיינים האחרונים. אני אוהבת את האוהדים הישראלים, הם יודעים לדחוף אותנו ואנחנו מקבלות מהם המון עידוד, ואני קוראת להם לבוא למשחקים ולתמוך בנו ולתת לנו את האקסטרה כדי להשיג את המטרה".

ישראל שובצה בבית עם לטביה, סרביה ורומניה, כאשר המשחק הראשון ייערך ביום חמישי הבא, מול סרביה החזקה. בסוף השבוע האחרון גברו הסרביות על ברזיל במשחק ידידות בסלובקיה.

משחקי הנבחרת מול אנגליה יתקיימו בימים שלישי-חמישי בשבוע הקרוב באולם זיסמן ברמת גן, הכניסה חופשית:
יום שלישי 03.08.10 בשעה 18:00
יום רביעי 04.08.10 בשעה 18:00
יום חמישי 05.08.10 בשעה 18:30







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();