שיבק. משחק רשמי ראשון



ישראל יצאה לבארי
ספסל ,01/08/2010

הנבחרת טסה לאיטליה עם סגל של 13 שחקנים ותערוך היום אימון מסכם באולם שיארח את המשחק. באיטליה פיאניג'יאני עדיין מתלבט בנוגע ל-12 שירשמו בטופס, אבל 80% מהחמישייה שלו כבר סגורה. בישראל רוברט רות'בארט צפוי להישאר על אזרחי.

נבחרת ישראל יצאה הבוקר לאיטליה, שם תשחק מחר בבארי (21:30, שידור חי בערוץ 1) נגד הנבחרת המקומית במשחק שייפתח את מוקדמות אליפות אירופה 2011 בליטא. השחקנים יערכו אימון בכורה באולם המשופץ שבו ייערך המשחק (4,900 מקומות) הערב ומחר ישובו לאימון קליעות בבוקר.

בסוף השבוע התאמנה הנבחרת לראשונה בהיכל נוקיה, בו תארח את משחקיה בקמפיין. הראשון שבהם יהיה ביום ראשון הבא, נגד נבחרת לטביה שתפתח את המוקדמות במשחק מול מונטנגרו. ביום שישי שוחרר מהסגל גל מקל, שעשוי לשוב למשחקים הבאים כיוון שלפני כל התמודדות ניתן להחליף את 12 השחקנים שנרשמים בסגל.

ישראל יצאה עם 13 שחקנים, אם כי רוברט רות'בארט, שמיעט לשחק בטורניר ההכנה בהדר יוסף, לא צפוי להירשם. 12 השחקנים: יוגב אוחיון, יובל נעימי, רביב לימונד, יותם הלפרין, טל בורשטיין, גיא פניני, דייויד בלות'נטאל, ליאור אליהו, עומרי כספי, אלישי כדיר, אורי קוקיה ויניב גרין.

באיטליה המאמן סימונה פיאניג'יאני הצהיר שישתף את כל 16 השחקנים שנמצאים בסגל שלו בקמפיין ועדיין לא ברור מי יהיו הארבעה שלא ישותפו מול ישראל. נבחרת איטליה הגיעה לבארי לראשונה רק ביום שישי וזכתה לקבלת פנים אוהדת, בה השתתף גם ג'יאנלוקה באזילה הוותיק, שפרש מהנבחרת לפני שנתיים.

עקב פציעתו של ג'אקופו ג'יאקטי וכושרם החלש של לוקה ויטאלי וג'וזפה פואטה שהיו רחוקים מלהרשים במשחקי ההכנה, צפוי פיאניג'יאני לפתוח בחמישייה עם אנטוניו מאסטראנצי המתאזרח בעמדת הרכז. את החמישייה ישלימו מרקו בלינלי, אנדראה ברנייאני, אנג'לו גיג'לי וההתלבטות היחידה היא בין לואיג'י דאטומה שהיה חלש בהכנה לבין סטפאנו מאנצ'ינלי שהיה מאוד לא יציב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();