קילינגסוורת'. עונה שנייה בארץ



מרקו רודף אחרי רוברט
ספסל ,04/08/2010

בשנה שעברה שיתפו קילינגסוורת' ורות'בארט פעולה בנתניה, בעונה הבאה זה יקרה במכבי חיפה שצירפה את הפורוורד המצוין לשורותיה. "תוספת כח מצוינת לחבר'ה הצעירים והמוכשרים שכבר החתמנו", אמר המאמן חסין.

לחצו כאן ללוח ההעברות של קיץ 2010 בליגת העל

מרקו קילינגסוורת', שהיה מהשחקנים הבולטים בליגת העל בעונה החולפת, חתם במכבי חיפה לעונה הקרובה. הוא מצטרף שם לרוברט רות'בארט, ששיתף איתו פעולה בברק נתניה בעונה שעברה.

הפורוורד, יליד מונטגומרי, אלבאמה, החל את קריירת המכללות שלו באוניברסיטת אובורן, בה שיחק שלוש שנים. בסיומן שקל לצאת לדראפט 2004, אך בסופו של דבר בחר לשוב למכללות לעונת סיניור באוניברסיטת אינדיאנה, בה היה כוכב הקבוצה עם 17.1 נק', 7.8 ריב', 1.8 אס' ו-54% מהשדה.

לאחר שלא נבחר בדראפט, יצא קילינגסוורת' לאירופה ופתח את עונת 06/07 בדארושפאקה הטורקית. ב-11 משחקים הוא רשם 17.0 נק' ו-8.2 ריב', אך הקבוצה רשמה שלושה ניצחונות בלבד והוא שוחרר. אחרי שסיים את העונה בדרום קוריאה, עבר לאיטליה ושיחק בסקפאטי מהליגה השנייה לצד מרכוס האטן, דריק טארבר ודאריל ווילסון, כשהוא רושם 14.0 נק', 6.3 ריב' ו-1.8 חט'.

לפני שנתיים נשאר בליגה השנייה בארץ המגף ושיחק בברנדיסי, שוב לצד מרכוס האטן. הוא דורג שמיני במלך הסלים עם 19.3 נק', רביעי במלך הריבאונדים עם 9.0 כ"ח, שני בחטיפות עם 3.5 ובנוסף תרם 0.6 אס', 0.3 חס', 61% לשתיים ו-73% מהקו. רק פעם אחת לאורך העונה ירד מדו-ספרתי וב-30 משחקים רשם 13 דאבל-דאבלים.

באוקטובר, שבועיים לפני פתיחת העונה הקודמת, הפך לזר האחרון של נתניה והשלים את הפזל של אריק אלפסי בצורה יוצאת מן הכלל. הוא הפגין יציבות יוצאת דופן ועזר לקבוצה להגיע לחצאי גמר גביע המדינה והפיינל פור.

ב-21 משחקי ליגה הוא רשם 18.4 נק', 8.3 ריב' ו-2.0 אס' בממוצע. בפלייאוף ירד בנתוניו, בין היתר בגלל פציעה שספג בשלהי העונה הרגילה ובחמישה משקים הסתפק ב-13.2 נק', 4.6 ריב' ו-1.6 אס', כשהוא רושם את משחקו הכי חלש כל העונה דווקא בפיינל פור עם 6 נק' ו-5 עב' ב-15 דק' בתבוסה למכבי ת"א. זה היה משחקו השלישי בלבד כל העונה בו לא הגיע לדו-ספרתי, כולל משחק בו נפצע כבר בדקה הראשונה.

קילינגסוורת' הוביל את כל שחקני הליגה במדד המשולב, כשהוא מדורג רביעי במלך הסלים, שלישי במלך הריבאונדים ועשירי בחסימות וחטיפות.

"אנו מתרגשים מהצטרפותו של מרקו לקבוצה", אמר בעלי מכבי חיפה ואיש העסקים האמריקני, ג'ף רוזן. "מרקו היה אחד השחקנים המובילים בליגת העל בעונה שעברה, והיווה כוח אמיתי".

"היה חשוב לנו להחתים שחקן כמו מרקו קילינגסוורת' מכמה בחינות. מדובר בשחקן עם נסיון ומשחק פנים משובח שבולט ביציבותו בשנים האחרונות. לדוגמא ב-60 משחקים בשנתיים האחרונות הוא ירד שלוש פעמים בלבד מ-10 נק' למשחק, והוא תוספת כח מצוינת לחבר'ה הצעירים והמוכשרים שכבר החתמנו", אמר המאמן אלעד חסין.

החתמתן של קילינגסוורת' הינה התשיעית של מכבי חיפה הקיץ. קדמו לו אבי בן שימול, דרק לאו, דרק גלזר, פרנק רובינסון, סילבן לנדסברג, יוני ניר, סשה בראטיץ' ורוברט רות'בארט.

טרקלין חשמל הגדילה את התמיכה במכבי חיפה ב-33%
רשת טרקלין חשמל תמשיך גם בעונת 10/11 לתת את החסות הראשית על קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה. במסגרת החסות יופיע לוגו החברה על גב מדי השחקנים של הקבוצה, כמו כן יתווסף לוגו טרקלין חשמל לאוטובוס הרשמי המסיע את קבוצת הכדורסל ברחבי הארץ. בנוסף, תופיע טרקלין חשמל בשילוטים באולם בנשר.

במסגרת חידוש ההסכם לעונה נוספת הגדילה טרקלין חשמל את היקף תמיכתה הכספית בקבוצה ב-33%. טרקלין חשמל היא רשת ארצית לשיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית מהמובילות בישראל והרשת הותיקה, כבר מעל 60 שנה. כ- 55 חנויות הרשת פרושות במרכזי הקניות ובקניונים ברחבי הארץ (מקרית שמונה ועד אילת) ומרכזות בתוכן את המותגים המובילים בעולם במחירים הזולים ביותר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();