טפירו. רכש ראשון באשדוד



טפירו חתם לשנתיים באשדוד
ספסל ,04/08/2010

הגארד הוותיק, שמככב בימים אלו בליגת הקיץ, יהיה הקפטן הראשון של הקבוצה הדרומית בליגת העל. בעונה שעברה זכה טפירו בתואר שחקן העשור והוביל את טבלת מלך האסיסטים בליגה בפעם הרביעית בקריירה. בימים הקרובים תמנה אשדוד מאמן.

מכבי אשדוד הודיעה על החתמתו של מאיר טפירו לשנתיים. טפירו בן ה-35.5, שמככב בימים אלה בליגת הקיץ ומראה יכולות מדהימות, הוא השחקן השני שחותם בקבוצה אחרי יוני דרעי.

טפירו הוותיק החל את קריירת הבוגרים שלו ב-94/95 במדי הפועל ת"א ושיחק בליגה במשך 15 עונות, את שתי העונות הבאות יעשה כאמור באשדוד. טפירו מדורג במקום ה-33 בין קלעי כל הזמנים בליגה עם 4131 נק'.

אחרי הפועל ת"א הוא שיחק באילת, מכבי חיפה, הפועל ירושלים, בני השרון ובעונה שעברה בראשון לציון. הוא שיחק גם עונה אחת בנאנסי הצרפתית. מכבי אשדוד תהיה הקבוצה השביעית בקריירה של טפירו.

בעונה שעברה רשם טפירו 9.6 נק', לקח 4.6 ריב' ומסר 6.5 אס' למשחק (ראשון בליגה). העונה היתה הרביעית בקריירה של טפירו אותה הוא סיים כמלך האסיסטים של הליגה. טפירו הוא הישראלי היחיד שרשם טריפל דאבל בליגה הישראלית ושחזר את ההישג עוד פעמיים.

טפירו הוא שחקן הרכש הראשון שחותם במדי העולה החדשה מאשדוד. הקבוצה טרם מינתה מאמן וצפויה לעשות זאת בימים הקרובים. אורן אהרוני, שהיה מועמד לתפקיד, ירד מהפרק לאחר שלא שוחרר מבני השרון.

טפירו יגיע גם הערב למשחקי ליגת הקיץ שם כאמור הוא מככב במדי קבוצת "מעדני מיקי" שהבטיחה את מקומה בגמר ליגת הקיץ ותפגוש הערב (18:00) את קבוצת ג'פניקה. טפירו קלע עד כה בליגת הקיץ 17.5 נק', 13.0 ריב' (!) ו-7.0 אס' לערב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();