חוזרות לרמלה


דורון וסלווין רשמית ברמלה
אורלי קלינגר ,12/08/2010

שנתיים אחרי שהובילו את רמלה לדאבל, שי דורון ולייני סלווין חוזרות לרמלה שלא זכתה מאז באף תואר. עם צמד הישראליות הטוב ביותר בליגה, רמלה הופכת אוטומטית למועמדת עיקרית לאליפות עוד לפני שמסתכלים על הזרות.

שנתיים קשות ללא תואר עברו על אליצור רמלה מאז עונת 07/08, אז שי דורון ולייני סלווין הובילו אותה לעונה ענקית שהסתיימה בדאבל והופעה בחצי גמר היורוקאפ. רמלה, שתשחק בעונה הבאה ביורוקאפ, מקווה לשחזר את ההצלחה ב10/11 ובעיקר לשים קץ לבצורת התארים.

צמד כוכבות נבחרת ישראל חוזר לרמלה לקדנציה שניה. דורון בילתה את העונה שעברה ברומניה במדי טראגוביסטה, קבוצה שמשום מקום החליטה שבא לה על היורוקאפ, קיבצה אוסף כוכבות ונכשלה ברבע הגמר, למרות 18.2 נקודות למשחק של דורון ב47% מהשדה. אבל את הדאבל הרומני הן לקחו בקלילות, דורון הסתפקה ב13.9 נקודות למשחק ב25.4 דקות לערב.

את עונת 08/09 דורון החלה במדי בשיקטאש ששיחקה ביורוליג, ורשמה מספרים נהדרים בליגה האירופאית והטורקית. באמצע העונה היא החליטה לחזור לארץ, חתמה ברמת חן ולא הצליחה לעזור לקבוצה להגיע לגמר (15.5 נק' למשחק). את עונת 07/08, הראשונה שלה באירופה אחרי הקולג' והWNBA, היא כאמור בילתה ברמלה ונבחרה לחמישיית העונה עם 16.8 נקודות (54% ל2, 42.3% ל3), 3.5 ריב' ו-2.8 אס' למשחק. ב13 משחקי יורוקאפ היא רשמה מספרים טובים יותר, כולל לא מעט תצוגות בלתי נשכחות.

חברתה לקו האחורי תהיה סלווין, שרשמה אז ב07/08 9.2 נק' ו-4.7 אס' למשחק, ותחזור לשתף פעולה עם עדן ענבר שהביא אותה לעונת הבכורה בקריית מוצקין לפני שבע שנים. אחרי עונת 2008, סלווין עזבה את רמלה לטובת היריבה המושבעת מרמת השרון, והובילה אותה לשתי אליפויות וגביע. בעונה האחרונה במדי רמה"ש סלווין נבחרה
לחמישיית העונה ורשמה 11.9 נק' ו-4.9 אס' למשחק. זו תהיה העונה החמישית ברציפות של סלווין בישראל, וכל ארבע הקודמות הסתיימו עם צלחת ביד. שתיים עם רמלה, שתיים עם רמה"ש. ללא ספק השחקנית שצריך כדי לסיים בצורת תארים.

השתיים מצטרפות לסגל עמוק שבנה עדן ענבר, הכולל את טנישה רייט, ליקו ווילינגהאם, לנה מוסטפינה, אורנית שוורץ, שירן צעירי ונועה שור. רמלה עוד צריכה להחתים זרה שלישית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();