אפיק ניסים מצטרף לנימבורק
ספסל ,15/09/2010

הגארד הישראלי מסמן עוד איקס על הגלובוס: אחרי ששיחק בצרפת, אוקראינה, רוסיה ואיטליה, חתם ניסים בשורות אלופת צ'כיה, איתה יתמודד במוקדמות היורוליג כבר בשבוע הבא. כמו כן, תשחק הקבוצה של גינזבורג ועמיאל בליגה האדריאטית.

אחרי שנתיים בפרימה ורולי מצמרת הליגה השנייה, חתם הערב אפיק ניסים בנימבורק, אלופת צ'כיה. את הקבוצה יאמן בעונה הבאה ננו גינזבורג שירש את מולי קצורין אחרי ששימש בשנים האחרונות כעוזרו, בעוד את תפקיד העוזר קיבל אורן עמיאל.

נימבורק תתמודד בשבוע הבא במוקדמות היורוליג מול שרלרואה הבלגית ובסיטואציה מסוימת היא עשויה לפגוש בשלב מתקדם יותר את גלבוע/גליל. פנים מוכרות נוספות בקו האחורי יהיו של טרה סימונס. כמו כן תהיה אלופת צ'כיה לקבוצה השנייה אחרי מכבי ת"א שמשתתפת בליגה האדריאטית על אף שאינה נמנית על מדינות יוגוסלביה לשעבר. עקב כך, היא תצטרף לליגה הצ'כית רק בשלב מתקדם יותר של העונה.

ניסים, שגדל במכבי ראשל"צ ושיחק גם בחיפה/רמה"ש, עזב את ישראל בקיץ 2003 ומאז הוא משחק ברציפות בחו"ל. הוא שיחק שנתיים מוצלחות מאוד בשטראסבורג, איתה גבר על נאנסי של מאיר טפירו בגמר הליגה הצרפתית ואף הופיע איתה ביורוליג. בהמשך שיחק בלוקומוטיב רוסטוב הרוסית ובי.סי קייב האוקראינית, חזר לשטראסבורג לשנתיים ובשתי העונות האחרונות שיחק בוורולי.

בשתי העונות זכתה ורולי בגביע הליגה השנייה ונלחמה בצמרת, אך החמיצה פעמיים את העלייה. בעונה שעברה רשם ניסים 15.2 נק', 2.3 ריב' ו-4.2 אס' ב-31.8 דקות בממוצע למשחק, שיפור קל לממוצעיו בעונה הראשונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();