בלאט. "היה בסדר גמור"



מכבי גמגמה, אך ניצחה
ספסל ,20/09/2010

מכבי ת"א פתחה את משחקי טרום העונה שלה עם ניצחון 69:75 על טורוב, שהובילה עד אמצע הרבע האחרון. הערב (ב', 20:30) יפגשו הצהובים את פרוקום גדיניה, איתם יתמודדו גם בעונה הרגילה של היורוליג. פארגו הצטיין עם 17.

עידן דייויד בלאט השני במכבי ת"א נפתח בגמגום, אך סומן כ"וי" בסופו של יום. הצהובים פיגרו לאורך כל המשחק אחרי טורוב זגורזלץ' המקומית, שכבר הוליכה בפער של 11 נקודות במחצית השנייה, אך ידעו להתעשת וניצחו 69:75. הערב בגמר טורניר ורוצלאב תחכה להם פרוקום גדיניה, יריבתם בשלב הבתים ביורוליג, שגברה 74:77 על ריטאס וילנה.

מכבי עלתה בחמישייה לפי החוק הרוסי עם פרקינס, בורשטיין, אידסון, אליהו וסחורצאניטיס. הפולנים פתחו מצוין, קלעו את 7 הנקודות הראשונות ועלו ל-15:20 בסוף הרבע הראשון. טורוב, שהודחה בעונה שעברה ברבע גמר הפלייאוף, כבר הובילה ב-9 הפרש, אבל הצהובים צימקו ל-33:29 עם הירידה להפסקה.

במחצית השנייה עלתה מכבי עם פארגו, פרקינס, פניני, כדיר והנדריקס וצימקה ל-2 נקודות בלבד, אבל הפולנים שוב נתנו גז ועלו ליתרון 11 בדרך ל-47:55 אחרי 30 דקות. בלות'נטאל ופרקינס בדקות מוינות, ביחד עם שיפור בהגנה, הטיסו את מכבי ליתרון ראשון כארבע דקות לסיום, עליו שמרו הצהובים עד 69:75 בסיום.

קלעו: ג'רמי פארגו 17 (6-8 מהשדה), דייויד בלו 12, ריצ'ארד הנדריקס 11 (7 ריב'), דורון פרקינס וסופוקליס סחורצאניטיס (1-6 מהקו) 9 כ"א, צ'אק אידסון 6, גיא פניני 5, ליאור אליהו, יניב גרין וטל בורשטיין 2 כ"א, אלישי כדיר ודריק שארפ לא קלעו, ג'ף פוט לא שותף.

בלאט: "בתור ניסוי כלים ראשון זה היה בסדר גמור. חילקנו דקות בין השחקנים, ניסינו הרכבים ותרגילים שונים. בחלקים רבים של המשחק היה לנו קשה וטוב שכך, המשחקים האלה נועדו לתרגול ושיפור, אבל נתנו רבע רביעי גדול וניצחנו בצדק. בהגנה שמרנו פשוט מצוין, ההתקפה עדיין לא שוטפת אבל גם זה יגיע.

החטאנו המון זריקות עונשין (10-21) מה שלא צריך לקרות, יכול להיות שבגלל ההתרגשות והעייפות מהאימונים. מחר מצפה לנו משחק עוד יותר קשה, מול פרוקום, שרצה ומתאמנת כבר הרבה זמן, אבל כל משחק כזה רק מקדם את הקבוצה שלנו ואנחנו מרוצים".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();