אליהו. "רק בתחילת הדרך"



תואר ראשון למכבי
ספסל ,21/09/2010

הצהובים הביסו את פרוקום גדיניה 65:83 וזכו בטורניר ורוצלאב. אלופת פולין, שתפגוש את מכבי גם ביורוליג, נעצרה על 5 נק' בלבד ברבע הראשון. ליאור אליהו שהוביל עם 18 נקודות: "אני מרגיש מצוין ומחפש לתרום כמה שיותר".

אחרי ניצחון קשה מאוד על טורוב אתמול בחצי הגמר, הרשימה מכבי ת"א הרבה יותר בגמר טורניר ורוצלאב ואספה תואר ראשון לחיקה העונה, אחרי ניצחון 65:83 על פרוקום גדיניה, אותה תפגוש גם בבית א' של היורוליג.

מכבי פתחה עם הגנה נהדרת שגרמה לפולנים לקלוע 5 נק' בלבד בעשר הדקות הראשונות ולמכבי להוביל 5-16. הפולנים חזרו למשחק ברבע השני ואף הפכו את התוצאה, אבל מכבי בכל זאת סיימה ביתרון בירידה להפסקה, 32-33.

ברבע השלישי מכבי עלתה עד ליתרון 50-58. שש נק' רצופות של מכבי בתחילת הרבע הרביעי הכריעו את הפולנים ובסיום כאמור 65-83 למכבי.

קלעו למכבי: בלו ואליהו 18 כ"א, סחורצאניטיס 11, הנדריקס 10, פארגו ואידסון 7 כ"א, פניני 4 , בורשטיין 2 וכדיר 1. פוט לא קלע.

ליאור אליהו, שבלט הערב עם 18 נק': "אני שמח שהתחלנו יפה את ההכנות עם זכייה בטורניר. אנחנו רק בתחילת הדרך, עובדים קשה באימונים, לומדים את התרגילים והפילוסופיה של המאמן ולאט לאט מתחברים. יש עוד מחנה ארוך לפנינו וטורניר קשה ברוסיה. אני אישית מרגיש מצוין ומחפש לתרום כמה שיותר".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();