שרף. מחר מול מכבי



מכבי קבעה דייט עם צביקה
ספסל ,25/09/2010

הצהובים רשמו הפסד ראשון במשחקי ההכנה, 73:67 לצסק"א מוסקבה, וייפגשו מחר את ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף במשחק על מקומות 3-4. פארגו קלע 17 למפסידים, כמו כל הישראלים של מכבי. בלאט: "לקח לנו מחצית שלמה כדי להיכנס לעניינים".

---באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א---

מכבי אלקטרה ת"א נוצחה 73:67 ע"י אלופת רוסיה, צסק"א מוסקבה, במסגרת חצי גמר טורניר אלכסנדר בלוב בסנט פטרסבורג. פארגו בלט בשרות הצהובים עם 17 נק', סחורצאניטיס הוסיף 9 נק' ו-8 ריב'. צסק"א שיחקה בלי ג'יי.אר הולדן, ויקטור חריאפה, אנדריי וורונצביץ' וסשה קאון, אבל מתיאז סמודיש שחוזר מפציעה הצטיין.

מחר (א', 13:00 שעון ישראל) תתמודד במשחק על מקומות 3-4 מול ספרטק סנט פטרסבורג של מאמן הקבוצה לשעבר, צביקה שרף, שהפסידו בחצי הגמר השני 62:73 לאפס פילזן (12 נק' לאנדרו וויז'נייבסקי).

בלאט העלה בחמישייה את פרקינס, בורשטיין, אידסון, אליהו וסחורצאניטיס. שתי הקבוצות פתחו לאט את המשחק, וכעבור דקה וחצי עמדה התוצאה על 2:2. הרוסים הגבירו את הקצב ועלו ל-2:8, 5 דקות לסוף הרבע הראשון. מכבי שלא הצליחה לעצור את הריצה של הרוסית, הזעיקה פסק זמן, כשהנדריקס וסופו הסתבכו בעבירות. שתי נקודות של יניב גרין ושלשה של פארגו, צמצמו את ההפרש ל-7:16, דקה לסוף הרבע. אידסון שהחליף את גרין, קבע 9:17 בסוף הרבע הראשון.

ביקוב עם נקודה מהקו העלה את צסק"א ל-9:18 בתחילת הרבע, שהצליחה לסחוט עבירה שלישית מסופו. הסנטר קיבל מוטיבציה, סיפק נקודות מתחת לסל וצמצם מעט את ההפרש, אך סוקולוב ביכולת טובה הקפיץ את צסק"א ל-15:26 באמצע הרבע. בלו עם שתי שלשות השאיר את הצהובים במשחק, אך גורדון עם שלשה מהעבר השני שמר על היתרון. אליהו מאסיסט של כדיר, הוריד את ההפרש ל-23:32, וגרר את הרוסים לבקש פסק זמן. סמודיש, לאחר נקודות של פארגו וכדיר, קבע את תוצאת המחצית, 29:41 לצסק"א מוסקבה.

הרוסים פתחו את המחצית השניה עם נקודות של לנגדון לאחר החטאה של בלו, אך סופו מאסיסט של פרקינס סיפק שתיים משלו. הקלעי הותיק המשיך לצלוף, והעלה את צסק"א ליתרון 33:48 כעבור 3 דקות בתוך הרבע. מכבי עם נקודות מקו העונשין של פרקינס וסופו, מזערו מעט נזקים וצמצמו ל-36:48 במחצית הרבע. פארגו עם 2 נק' משלו הוריד את הקבוצות לפסק זמן עם 41:51 רוסי. ההפרש נשמר עד סוף הרבע עם 47:57 לצסק"א.

מאריונוביץ' הענק פתח את הרבע האחרון עם 4 רצופות והעלה את התוצאה ל-49:61 כעבור 4 דקות בתוך הרבע. בלו עם שלשה אדירה, לא הצליח לעצור את הבריחה של צסק"א שעלו ל-52:66, 4 דקות לסוף המשחק. מכבי התאוששה מעט בדקה האחרונה עם נקודות של סופו ואידסון, ובסיום ספגה הפסד ראשון במשחקי ההכנה, 67:73 לצסק"א מוסקבה.

צסק"א שלטה באופן מוחלט בריב', 26:41. שתי הקבוצות התקשו בקו השלוש החדש וסיימו עם 5 שלשות בלבד, כאשר במכבי בלו רושם 3 מ-6 וכל יתר הקבוצה מוסיפה 2 מ-11. הישראלים של מכבי, כולל בלו, הסתפקו ב-17 נקודות.

צסק"א: סמודיש 19 (5-7 מהשדה, 8-10 מהקו, 9 ריב', סחט 11 עב'), גורדון 13 (5 אס'), סוקולוב 10, מריאנוביץ' 9, לנגדון 8, שבד 6, שישקאוסקאס 5, זאבלין 2, ביקוב 1, קורבאנוב, פולוכין וטיכונין לא קלעו.

מכבי: פארגו 17, אידסון 10, סחורצאניטיס (8 ריב'), הנדריקס ובלו 9 כ"א, פרקינס 5, כדיר 4, אליהו וגרין 2 כ"א, בורשטיין, פניני ושארפ לא קלעו.

דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק: "שיחקנו מול קבוצה חזקה מהטובות באירופה. אמנם היא עם מאמן חדש אבל היא כל הזמן בעלייה ויש לה הרבה ניסיון. זה לא היה יום טוב שלנו, היינו חלשים בעיקר בהתקפה. הבעיה העיקרית הייתה שלא נכנסו למשחק טוב ולקח לנו מחצית שלמה כדי להיכנס לעניינים, וזה יותר מידי זמן מול יריבה כמו צסק"א.

לא הגיע לנו לנצח אבל למדנו הרבה דברים מהמשחק הזה. נמשיך להשתפר ולהפיק לקחים. ג'רמי פארגו היה טוב מאוד אבל שחקן אחד לא מנצח משחקים. חשוב לי המשחק הקבוצתי והכימיה בין השחקנים ואנחנו נמשיך לעבוד על זה במשחקים הקרובים".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();