בני השרון סיימה שנייה בקזצ'לן
ספסל ,27/09/2010

הקבוצה של דן שמיר גברה על ולוצלאבק המארחת 82:87 ותחזור ארצה עם מאזן 1:2. לי ניילון, שהיה מלך סלי הטורניר עם 23.6 נקודות למשחק, נבחר ל-MVP.

בני השרון גברה על סגנית אלופת פולין אנוויל ולוצלאבק 82:87, במשחק שסגר את טורניר קזצ'לן בפולין. בני השרון סיימה את הטורניר במקום השני עם מאזן של 2 ניצחונות והפסד. טורוב לה הפסידה בני השרון במשחק הראשון זכתה בטורניר שנה שנייה ברציפות.

למרות שלא זכתה בטורניר נבחר לי ניילון שחקנה של בני השרון לשחקן המצטיין של הטורניר אחרי שהעמיד ממוצעים של 23.6 נקודות בשלושת משחקי הטורניר כשהוא מסיים גם כמלך הסלים של הטורניר.

המשחק נפתח בצורה לא טובה מבחינת בני השרון כשהמארחים משתלטים על המשחק ובסיומו של הרבע פתחו יתרון של 9 נקודות, 25:16. הרבע השני כבר היה שייך לקבוצה מהשרון שהשתלטה על המשחק ובעזרת יכולת טובה מאוד של ניילון ושרון ששון הצליחה למחוק את ההפרש כשקבוצות יורדות להפסקה בשוויון 44:44.

הרבע השלישי היה המשך ישיר לרבע השני, כשבני השרון בראשותו של שון ג'יימס ממשיכה ביכולת הטובה מהרבע הקודם ובסיומו עולה ליתרון דו סיפרתי 59:70. את הרבע הרביעי פתחה אנוויל בריצת 10:2 כשהיא מצמצמת את התוצאה ל69:72, אבל זה היה הכי קרוב שהמארחים הצליחו להגיע כשלי ניילון ופילברטו ריברה דואגים להשאיר את היתרון בידיים של הקבוצה מהשרון ובסיום 82:87 כאמור.

קלעים: לי ניילון 23 (7 ריב', 4 אס'), שון ג'יימס 21 (9 ריב', 5 חס'), פילברטו ריברה 16 (6 אס'), שרון ששון 12, עמית תמיר 5, ארז כץ ורון סטיל 4 כ"א, בן רייס 2. דן גרונפלד הפצוע שוב לא שיחק.

יו"ר אלדד אקוניס סיכם את המחנה והטורניר בפולין: "זה היה טורניר הכנה טוב מאוד בשבילנו. ראינו שיפור ממשחק למשחק, השחקנים החדשים נכנסו לעניינים וראינו את הקבוצה מתחילה להתחבר על ומחוץ למגרש. חבל לנו רק על הפציעה של גרונפלד שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים אבל הוא ינוח כמה ימים ויחזור לאימונים בהמשך השבוע. אנחנו חוזרים לארץ מחר להמשך ההכנה כשבימים הקרובים אנחנו גם מקווים להוסיף זר גבוה נוסף שישלים את הסגל".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();