מכבי גברה על קאזרטה
ספסל ,06/10/2010

הצהובים, בלי סחורצאניטיס שסובל מבעיה בעינו, סיימו את המחנה באיטליה עם ניצחון 69:80. פרקינס ופארגו הצטיינו עם 17 ו-15 בהתאמה.

---באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א---

מכבי ת"א גברה 69:80 על קאזרטה במסגרת טורניר הכנה באיטליה, במה שהיה המבחן הבינלאומי האחרון לקראת פתיחת העונה בעוד שבועיים. הצהובים סיימו את משחקיהם באיטליה עם שני ניצחונות ומאזנם בהכנה עומד על 2:4.

בלאט העלה חמישייה הכוללת את דורון פרקינס, גיא פניני, ליאור אליהו, ג'רמי פארגו וריצ'רד הנדריקס. קאזרטה עלתה עם טימי באוורס, ג'ומיין ג'ונס, איבי ארה, לוקה גארי ולוקאס קוזארק. האיטלקים פתחו טוב עם נקודות של לוקה גארי וג'ומיין ג'ונס ועלו ליתרון 2:6. שתי הקבוצות התקשו למצוא את הטבעת ברבע הראשון, ואחרי חמש דקות התוצאה הייתה 4:6 לקאזרטה. סל של דורון פרקינס במתפרצת העלה את מכבי ליתרון 12:13. בסיום הרבע הראשון מכבי הוליכה 12:16.

בלאט העלה את דרק שארפ, שחגג היום יום הולדת 39, ואת דייויד בלו בחמישייה בפתיחת הרבע השני. אחרי 3 דקות של בהן שתי הקבוצות לא מצאו את הטבעות, מכבי העבירה הילוך והשלימה ריצה של 0:12 ועלתה ליתרון 12:23. האיטלקים שמרו על הפרש סביר וירדו להפסקה בפיגור 5, 35:30.

מכבי עלתה למחצית השניה עם פארגו, פרקינס, אידסון, אליהו והנדריקס, שקלע את הסל הראשון ברבע והעלה ל-30:37. הצהובים העבירו הילוך גם בהגנה ומנעו נקודות מקאזרטה במשך דקות ארוכות. נקודות של פרקינס ודאנק נהדר של פארגו העלו את מכבי ליתרון השיא שלה 36:52, שלוש דקות לסיום הרבע השלישי. קאזרטה צימקה מעט ל-47:55 בסיום הרבע.

החלק האחרון של המשחק נפתח שוב מצוין עבור מכבי, כאשר ג'רמי פארגו צולף שתי שלשות ויחד עם דייויד בלו החזירו את הצהובים ליתרון דו ספרתי גדול, 50:67. שלוש שלשות רצופות של קאזרטה הורידו את הפער ל-10 בלבד, 63:73 למכבי, כאשר נותרו 3 דקות על השעון. הצהובים לא נבהלו, שמרו על היתרון עד הסיום וניצחו 69:80.

קלעו למכבי: פרקינס 17, פארגו 15, הנדריקס 11, אליהו 10, אידסון ובלו 8 כ"א, גרין 6, פניני 3, בורשטיין 2, כדיר ופוט לא קלעו.

דיויד בלאט אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק אימון טוב. היו לנו עליות וירידות במהלך המשחק שנבעו מעייפות וחוסר ריכוז שלנו ומהעובדה שהיריבה היום היתה הרבה יותר טובה, אבל ניצחנו בצדק, שלטנו במשחק וניצחנו כל רבע. אנחנו רחוקים שבועיים של עבודה מהכושר שרוצים להיות בו. אנחנו עדיין לא מספיק חדים בהתקפה אבל טובים בהגנה.

"קצת מפריע לי שלא הרגנו את המשחק כשיכולנו ונתנו להם להישאר בתמונה, אבל אפשר ללמוד מהמשחק הזה ולצאת עם חיוך בזכות ניצחון יפה וכמה דקות טובות מאוד של כדורסל שהראינו. אתמול בערב עשינו אימון מאוד חזק, אולי בגלל זה היינו קצת עייפים היום בפתיחה ואני לוקח את האשמה עלי, אבל בשביל זה אנחנו פה, לעבוד קשה ולהשתפר. הנסיעה הזו לאיטליה היתה עוד מיני-מחנה ואנחנו חוזרים ארצה קצת יותר טובים.

"לגבי סחורצאניטיס, הבעיה שלו בעין מוכרת לנו והכל תחת שליטה, לא מדובר במשהו חמור, פשוט לא רצינו לסכן אותו היום".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();