משחק מדהים לשפיר


שפיר קלעה 40, טולידו זכתה בWNIT!!
ליאור קלינגר ,03/04/2011

עכשיו גם בארה"ב יודעים היטב מי זו נעמה שפיר. הגארדית הישראלית הובילה את הרוקטס לזכייה בטורניר ה-WNIT עם שיא קריירה של 40 נקודות, במשחק ששודר בכל ארה"ב. תואר ראשון אי פעם לטולידו, שפיר נבחרה ל-MVP.

טולידו 76 - סאות'רן קליפורניה 68
ערב היסטורי בטולידו, הישג מדהים לנעמה שפיר. מול 7,300 אוהדים נלהבים והאווירה מדהימה, שבזכותה אגב טולידו זכתה לארח את כל משחקיה בטורניר, הרוקטס, שהפכו לקבוצה הראשונה מקונפרנס ה-MAC שבכלל מעפילה לגמר הWNIT, זכו בתואר ראשון בתולדות האוניברסיטה. זה היה הניצחון הביתי ה-18 ברציפות של טולידו, שסיימה את העונה עם מאזן 29 - 8. שפיר נבחרה ל-MVP של הטורניר כולו.

"היא הייתה בלתי ניתנת לעצירה", אמרה בסיום מאמנת טולידו, טרישה קולופ. "יש לה את הרצון הזה והתשוקה והיא לא הייתה מוכנה לתת למשחק הזה לברוח", היא הוסיפה.

נעמה שפיר סיימה משחק באמת מדהים עם שיא קריירה של 40 נקודות, 28 מהן במחצית השנייה. היא דייקה ב13 מ27 מהשדה (כולל 1/3 לשלוש) ו13 מ18 מהקו, והוסיפה שמונה ריבאונדים וארבעה אסיסטים ב36 דקות. מליסה גודול הוסיפה 12 נקודות למנצחות. אגב, הרוקטס מתכננות ביקור קבוצתי בישראל בקיץ.

שפיר לא יכלה לדבר עם התקשורת לאחר המשחק עקב כניסת השבת, והלכה ברגל לביתה. חברותיה לקבוצה דיברו בשבילה. "היא שחקנית מיוחדת ואי אפשר לפקפק בזה אפילו לדקה", אמרה מליסה גודול. "היא הייתה המנוע הקטן שלנו והלב שלנו מתחילת העונה ועד עכשיו. היא באמת התעלתה וסחבה אותנו ברגע הכי חשוב", היא סיכמה.

המחצית הראשונה הייתה צמודה, USC של מייקל קופר אפילו הובילה ברוב שלבי המחצית בהפרשים קטנים. שפיר קלעה את ארבע הנקודות האחרונות של המחצית כולל חדירה יפה ללייאפ על הבאזר כדי להשלים ריצת 8 - 2 בארבע הדקות האחרונות של המחצית שהעניקו לרוקטס יתרון 35 - 32 בהפסקה.

שפיר קלעה 12 נקודות במחצית הראשונה, וקלעה גם את החמש הראשונות של קבוצתה במחצית השנייה. USC ביקשה פסק זמן, כנראה כדי לדבר על איך עוצרים את הרכזת הישראלית, מה שלא בדיוק עזר להן. שפיר בערב פשוט מדהים מסרה אסיסט לגודול וקלעה עוד 12 נקודות רצופות לרוקטס, שהעניקו להן יתרון 54 - 47 עם תשע דקות לסיום.

הרוקטס עלו ליתרון שיא של 67 - 53 עם שלוש דקות לשחק, והחגיגות ביציעים החלו. USC לעומת זאת לא התכוונה לוותר, והצליחה לצמק את ההפרש ל66 - 70 בלבד עם 36 שניות לסיום. שפיר דייקה ב6 מ6 מקו העונשין בזמן הנותר כדי להבטיח סופית את הניצחון, והקהל פרץ למגרש לחגיגות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();