חנוכי ממשיך עם אפי
ספסל ,27/06/2011

השחקן המשתפר של ליגת לוטו בעונה שעברה חתם לשנתיים נוספות במכבי ראשל"צ, למרות שהחזיק במספר הצעות מקבוצות נוספות בליגה. הגארד יחליף את אורלנד כקפטן הקבוצה.

ניצן חנוכי, שלפני שנתיים נחשב לכישרון לא ממומש, הפך הקיץ לסחורה חמה בליגה והחזיק בהצעות מלא מעט קבוצות. בסופו של דבר בחר הגארד להישאר במכבי ראשל"צ בשנתיים הקרובות והוא אף יחליף את יהוא אורלנד בתפקיד קפטן הקבוצה.

חנוכי, ששיחק אצל אפי בירנבוים גם בבני השרון, נבחר לשחקן המשתפר של הליגה בעונה שעברה. אחרי עונה קטסטרופלית בנהריה בה הלך שנות אור לאחור, הוא חזר לעצמו כבר לפני שנה בהפועל עפולה, אבל העונה היה ממש קשה לזהות אותו עם יוזמה התקפית, תעוזה ואסרטיביות שתמיד ייחלנו לראות ממנו.

הגארד, ששיחק בעבר גם בגבעת שמואל, רשם ממוצעי שיא בקריירה בדקות (32.4), נקודות (9.7), אחוזים לשלוש (35%) ומהקו (71%), אסיסטים (2.4) ומדד (9.4). הוא המשיך להצטיין בפיינל פור והיה השחקן הבולט של הכתומים באירוע עם 18 נק' בהפסד למכבי ת"א ו-26 נק' במשחק על מקומות 3-4.

אחרי פתיחת עונה סבירה, הוא התפוצץ בשלהי הסיבוב השני והפך את ראשל"צ מקבוצת מרכז טבלה לקבוצת פיינל פור. בשיאו רשם 22 נק' ב-90% מהשדה באשקלון ושבוע אחר כך קלע 20 נק' ללא החטאה בניצחון בית על הפועל ירושלים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();