רון. (באדיבות מנהלת הליגה)



אור רון סגר בטבעון/עמק יזרעאל
ספסל ,18/08/2011

הרכז שנבחר לתגלית ליגת הקיץ ושיחק בעונה שעברה במדי מכבי הוד השרון ילבש החל מסוף החודש את מדיה של הקבוצה המאוחדת מהצפון. סיפק באולם עתידים 11.5 נק', 3.5 אס' ו-3.2 רב'.

אור רון (23, 1.85) נתן יופי של ליגת קיץ ובסיומה נבחר לתגלית המפעל עם 10.6 נק', 4 אס' ו-4 רב' בממוצע למשחק. יכולתו הטובה גרמה למספר קבוצות בלאומית להרים את הכפפה ולנסות ולהשיגו. בסופו של דבר מי שהצליחה במשימה היא הפועל "מרנין" טבעון/עמק יזרעאל שעושה הרושם שבונה קבוצה בלי יותר מדי שמות גדולים במטרה לתת במה לשחקנים הצעירים מאזור הצפון.

רון שהגיע למכבי הוד השרון בסיבוב השני של 2010/12 מהפועל חולון לאחר שלא קיבל הזדמנויות אצל דני פרנקו, נתן יופי של חצי עונה במהלכה הצליח להשאיר את השרונים בליגה עם 11.5 נק', 3.5 אס' ו-3.2 רב' ב-30 דק'.

הרכז בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים והוא בנו של עופר רון, ממאמני המחלקה לאורך השנים. בקיץ 2004 אף נמנה על סגל נבחרת הקדטים לאליפות אירופה. את גיל הבוגרים החל במכבי אשדוד ולמרות שהיה רק בן 18 קיבל למעלה מ-10 דק' על הפרקט בכל שבוע.

בתחנתו הבאה הייתה אליצור יבנה (2007/8) בה עלה מהספסל וניסה לתרום מכישרונו ויכולותיו. לאחר מכן חתם בהפועל לב השרון ושם למעשה ביצע את פריצתו כאשר יחד עם סגל אלמוני לחלוטין ועם זר חדש העונה לשם אדריאן אוטר הצליח לסחוף את השרונים עד לחצי גמר הפלייאוף קרוב קרוב להשגת הכרטיס לליגת העל. רון נתן ב"סאונה" כמעט 10 נק', 3.8 אס' ו-3.1 רב' ב-32 דק'.

בעקבות העונה הטובה חזר ליבנה הפעם בתור הרכז הראשון של גלעד כץ (2009/10). הוא החל את טוב את השנה אך פציעה טורדנית שהגבילה אותו למשחקים רבים ולאחר מכן גרמה לו להיעדרות ממושכת השפיעה עליו ועל קבוצתו מאוד.

הסגל של יוסי בונן מתחיל להיסגר וכבר עכשיו אפשר להבין עפ"י אופי השחקנים אותם בחר כי הקבוצה מהגורן תנסה לרוץ בכל הזדמנות וללחוץ על כל המגרש. נכון להיום ניתן לראות בקאדר את לירז אריאלי, רמון קלמנטה, אייל סולומוביץ', אופיר הובר ורון. בטבעון/עמק יזרעאל עדיין מחפשים אחר אמריקאי בעמדות 2-3 ועוד ישראלי בכיר שישלימו סופית את הסגל לעונה הבאה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();